רשת המזון הקמעונאית הבריטית Korea Foods הטמיעה את הפתרון של חברת יופיטק הישראלית – Retail UPITec

חברת יופיטק הישראלית נבחרה על ידי רשת המזון הבריטית Korea Foods לבצע פרוייקט למחשוב כל מערך הקמעונאות של הרשת, כולל קו הקופות, לוגיסטיקה, תמחור, מועדון לקוחות, מבצעים ועוד. במסגרת הפרויקט, אשר נמשך 3 חודשים, הוטמע פתרון כללי ייעודי בתחום הקמעונאות, הכולל את מודול Retail UPITec שפותח על ידי יופיטק תוכנה בע”מ  כ- Add-on מובנה ב- .SAP Business One

Retail UPITec היא פיתוח ייחודי למיחשוב תחום הקמעונאות על גבי SAP Business One, אשר נבדק על ידי חברת SAP העולמית ואושר כמוצר-SAP Certified .

Retail UPITec מספקת מערכת עשירה של דוחות, המנתחים את הפעילות הקמעונאית של חנויות הרשת, כולל הקופות הרושמות והמשקלים של חנויות הרשת ובכך הופכים הקופות והמשקלים לחלק אינטגראלי של מערכת ה-ERP, ללא צורך בממשקים למערכות קופות חיצוניות.

Retail UPITec מאפשרת אופטימיזציה של תהליכי רכש וניהול מלאי, במטרה להקטין את ההוצאה הגדולה בהחזקת מלאי “מת” מצד אחד ולמנוע מחסור במלאי זמין למכירה מהצד השני, באופן שכל פעולה המתרחשת בקופה מדווחת און ליין למערכת המרכזית. זהו יתרון עצום בהשוואה למערכות הישנות, בהן קיים בדרך כלל פיגור בהעברת הנתונים וכתוצאה מכך נפגעת יכולת התגובה המיידית לתרחישים שונים בפעילות העסק.

בנוסף לניהול הקופות הרושמות, כוללת מערכת Retail UPITec רשימה ארוכה מאד של פתרונות, ביניהם סט רחב של דוחות יעודיים לענפי הקמעונאות, שפותחו על בסיס הניסיון הרחב שיש לחברת יופיטק בתחום והבנת הצרכים המיוחדים שיש לרשתות הקמעונאיות.

סיימון לואיס, סמנכ”ל כספים שלKorea Foods : “הבחירה ביופיטק להקמת מערכת המיחשוב החדשה של Korea Foods, נבעה מיכולות מערכת Retail UPITec והתאמתה לרשת קמעונאית בכלל ולתחום המזון בפרט. Korea Foods היא רשת קמעונאית המטפלת במגוון עצום של פריטים, כמות גדולה מאוד של לקוחות בסניפי הרשת ומעל 3000 לקוחות עסקיים בתחום ההסעדה. בבדיקות שערכנו למוצרי תוכנה שונים לפני קבלת ההחלטה, הבנו שפתרון Retail UPITec אשר הופך את מערכת ה- ERP SAP Business One לפתרון מושלם לעולם הקמעונאות, הינו פתרון רב יכולות, פשוט לשימוש, ניתן להתאמה לצורכי הארגון – ולכן אופטימלי מבחינתנו. מעבר להתאמת המערכת, החלטת הבחירה שלנו הושפעה מהידע המקצועי והרחב של עובדי יופיטק בתחום הקמעונאות ומהמענה המיטבי שאנו מקבלים לכל האתגרים הקיימים והעתידיים”.

המערכת תשרת תשעה סניפים של הרשת (בקרוב נפתחים שני סניפים נוספים) ובנוסף את  המחלקה הסיטונאית שהינה פעילות ענפה של העסק, המחלקה הלוגיסטית, מחלקת השיווק ומחלקת הכספים. העלות הכוללת של המערכת מעל מיליון שקלים.

לדברי בצלאל מרדכי מנכ”ל יופיטק: “הצורך של Korea Foods לנהל את כל מחלקות החברה, תחת מערכת מיחשוב אחת, היווה גורם מכריע עבורם בקבלת ההחלטה לבחור    ב- Retail UPITec כפתרון המיחשוב של הארגון. עושר הפתרונות וקלות ההפעלה של המערכות יאפשרו לרשת Korea Foods להמשיך את הצמיחה העסקית, תוך מתן שירות יעיל ואיכותי ללקוחות הרבים הפוקדים את חנויות הרשת. פתרון Retail UPITec על גביSAP Business One  נותן מענה מדויק לדרישות הרשת”.

בתמונה:  בצלאל מרדכי מנכ”ל יופיטק

תגובות סגורות