חברת ספלייסר השיקה שלוחה בלוס אנג׳לס ומאימי

ספלייסר , הפלטפורמה שמקשרת בין בעלי נכסים ומארחי אירועים שהביאה עמה פילוסופיה ייחודית של שיתוף מקומי וחוויות מעוררות השראה אל ‘התפוח הגדול’, מתפשטת לרחבי ארצות הברית. הפלטפורמה המקוונת, המאפשרת להציע, לגלות ולהזמין מראש חללים עירוניים לאירוע קצר מועד,  גייסה עד כה מעל 7 מיליון דולר בסבב גיוסים בהובלת כרמל ונצ’רס ובהשתתפות משקיעים נוספים-  ourcrowd ומשקיעים פרטיים. לאחר שהשיקה את האתר בניו יורק בסוף  2015 (היום עם מעל ל- 450 נכסים בניו-יורק), וכבשה את סאן פרנסיסקו (עם יותר מ- 250 נכסים), משיקה ספלייסר החודש שלוחה בערים נוספות – לוס אנג׳לס (עם 200 נכסים) ומאימי (100 נכסים נוספים).

“בעקבות התרחבות פעילות החברה ב- 2016 ופתיחת שלוחות בערים נוספות בארה”ב. פעילות החברה גדלה פי 10 והבנו את הצורך שיש לשוק האמריקאי בשיתוף חללים. החודש השקנו את פעילותינו בלוס אנגלס ומאימי ואנחנו מתכננים להגיע למדינות נוספות בעתיד הקרוב ולפתוח את השירות לכמה שיותר קהלים בארה”ב” מספרת עדי בירן, מנכ”לית ספלייסר.

החברה נוסדה בתל-אביב, ע”י האדריכליות ליהי גרסטנר ועדי בירן, יחד עם ליאור אש, סמנכ”ל הטכנולוגיות, ומטרתה להגדיר מחדש את האופן שבו אנשים חושבים על עיצוב, בעלות ושימוש בחללים אורבאניים.

ספלייסר מקשרת בין בעלים של נכסים מיוחדים במינם ובין אנשים המעוניינים ליצור אירועים חווייתיים שונים, לרבות התכנסויות חברתיות, סדנאות, צילומים, תערוכות, פופ-אפ ועוד. שלא כמו פלטפורמות אחרות שמציעות חללי אירוע, ספלייסר מציעה חללים פרטיים ומסחריים שאינם בהכרח מיועדים לאירועים, למשל גלריות, סטודיו לאמנות, לופטים למגורים, גינות אורבניות ומחסנים תעשייתיים. בנוסף השיקה ספלייסר בספטמבר האחרון מערכת המאפשרת לבעלי נכסים לנהל את כל הפניות שמגיעות אליהם (לא רק מספלייסר) על ידי מערכת אחת שבא ניתן לשלוח הצעות מחיר, להעביר דרכה את כל התשלומים והקבלות.

בתמונה: צוות ספלייסר. צילום נמרוד סונדרס

תגובות סגורות