חדשות היום

מזוודת סלולר4G לזמן חירום ופלטפורמה לניטור תקיפות סייבר לספקיות תקשורת

קבוצת מר , מודיעה כי תציג ב- 2017 MWC  , תערוכת הסלולר הגדולה בעולם, את CellBox – מזוודת סלולר ניידת דור 4 לשימוש טקטי של גורמי בטחון והצלה לזמן חירום, ופתרון לניטור וניהול אפקטיבי של אבטחה מפני תקיפות סייבר שפיתחה עבור ספקיות תקשורת. פתרונות החברה יוצגו במסגרת הביתן הלאומי של מכון הייצוא בתערוכה, שתתקיים בברצלונה בתאריך 27 בפברואר – 2 מרץ 2017.

הפתרונות שיוצגו כוללים כאמור את:

מזוודת CellBOX – ערכה קומפקטית ניידת להקמה בשטח של רשת סלולרית טקטית מדור 4 (LTE) המתפקדת באופן עצמאי, ללא תלות ברשתות קיימות שלעיתים קורסות בזמן חירום עקב עומס עליהן או התמוטטות פיזית של התשתית, ואף יכולה להתחבר לכל מערכות הקשר המסורתיות של גורמי הביטחון וההצלה בזמן חירום.

CellBOX מותקנת במזוודה מוקשחת, הניתנת לנשיאה ומאפשרת לכוחות החירום והבטחון להקים רשת תקשורת מקומית ועצמאית, המספקת כיסוי עד לרדיוס של מספר קילומטרים, בתוך דקות בודדות. הכיסוי מאפשר העברת נתונים בקצבים של רשת דור 4 וזאת ללא כל תלות בחיבור לאינטרנט או לרשתות תקשורת אחרות כלשהן. הערכה תאפשר לצוותים בשטח לערוך שיחות וידאו מוצפנות, להעביר תמונות, לזהות את המיקום במפה של אנשי הצוות, להעביר וידאו חי מהשטח למפקדות השונות ועוד מגוון רחב של יישומים – כאמור, ללא תלות בחיבור לרשתות תקשורת קיימות. בנוסף, יוכלו הכוחות לחבר ל- CellBOX רחפנים ומזל”טים, וכן מצלמות רשת וחיישנים לצורך ניהול מתקדם של האירוע.

המערכת מאפשרת תקשורת גם בתוך מבנים, מנהרות, ואזורי אסונות טבע, שבהם קרסו כל התשתיות, כמו במקרים של רעידות אדמה, הצפות, שריפות, אירועי טרור, תאונות וכו’. התקשורת בערכה מבוססת על רכיבי LTE Network, כולל Smart LTE Core Network, LTE Access Radio, ו-Interoperability gateway, ומאפשרת העברת נתונים, וידאו וקול בקצב של עד 120 מגהביט/ שניה.

הערכה נמצאת בשימוש בקרב גורמי בטחון וחירום בישראל ובעולם.

פתרון לניטור וניהול תקיפות סייבר עבור סקטור הטלקום –

פתרון ייעודי לשוק ספקיות התקשורת שפיתחה קבוצת מר, המספק מענה פרו אקטיבי להתמודדות עם איומי סייבר על הסקטור, שחשוף לאיומים בצורה הולכת וגוברת עם חלוף הזמן.

שוק הסייבר העולמי צומח בשנים האחרונות בקצב חסר תקדים, וחדשות לבקרים אנו שומעים על תקיפות סייבר לארגונים ופריצות למאגרי מידע. חברות הטלקום הינן מטרה עיקרית להתקפות סייבר ממקורות מגוונים. חברות אלו מאכסנות מידע רב על לקוחותיהן כמו נתוני חיוב ורשומות שימוש, מידע יקר ערך עבור ארגוני ביון זרים, האקטיביסטים, חברות מתחרות ועוד. מתקפת סייבר על המערכות הקריטיות שמספקות חברות התקשורת עלולה לשבש את שגרת היום של לקוחותיהן, לפגוע בפעילותן העסקית ולגרום לנזקים בלתי הפיכים לחברה וללקוחותיה.

מתוך הבנה עמוקה של האתגר עימו מתמודדות חברות הטלקום פיתחה קבוצת מר פתרון ייחודי וייעודי לסקטור זה. הפתרון כולל שינוי של הגישה הנוכחית בתחום הסייבר מגישה שהיא ר-אקטיבית לאירועים לגישה פרו אקטיבית, זאת על ידי פלטפורמה המבצעת איסוף מודיעין איומים קונטקסטואלי ואופרטיבי מהמקורות הגלויים ומהרשת האפלה (Darknetׂׂׂׂ) לצורך זיהוי, ניתוח ותגובה לאיומים שונים. הפתרון מאפשר לנהל בצורה ממוקדת את איומי הסייבר על הלקוח בעידן של עומס איומים וכן את הטיפול הנדרש באיום.

קבוצת מר מציעה לחברות הטלקום פתרון הוליסטי החל מהערכות סיכונים ובדיקות חדירות על ידי צוות מומחים, איסוף מודיעין איומים ממוקדדרך התאמת טכנולוגיות חדשניות מותאמות ללקוח ועד ביצוע הדרכות סייבר אינטראקטיביות לעובדי החברה, שהם קו ההגנה הראשון כאשר מדובר באבטחת סייבר.

חברת מר רואה בחברות הטלקום הנמנות על לקוחותיה שותפות למתן שירותי סייבר ומודיעין מתקדמים ללקוחותיהם הרבים ברחבי העולם.

בתמונה: מערכת הסלבוקס. קרדיט: יח”צ.

תגובות סגורות