חדשות היום

AOC משיקה שני מסכי גיימינג חדשים מסדרת AGON

שני מסכי הגיימינג החדשים בפורמאט 16:9 מתווספים לסדרת המסכים הקעורים AOC AGON: דגם AOC AGON AG322QCX   בגודל 31.5 אינטש (80 ס”מ) עם פאנל VA, רזולוציית QHD 2560 x 1440 פיקסלים. דגם AOC AGON AG272FCX  בעל מסך 27 אינטש (68.6 ס”מ) פאנל VA ורוזלוציה של Full HD, 1920 x 1080 פיקסלים. רדיוס המסכים הוא 1800 מ”מ בלבד והם מציעים את רמת הקיעור הגבוהה ביותר בסדרת מסכי AGON עד עתה. תכונה זו מעצימה את תפישת העומק ומעלה למדרגה חדשה את תחושת ההיטמעות בתוך המשחק. בנוסף, כדי למקד  את הגיימרים עוד יותר במשחק, עוצב המסך עם מסגרת צרה במיוחד, כמעט בלתי נראית בשלושה מצדדיו: ימין, שמאל והחלק העליון.

ביצועים חזקים למשחקים תחרותיים   

AG322QCX_Sלשני המסכים קצב ריענון גבוה של 144 Hz המונע תופעות של השהיות תנועה ומבטיח גראפיקה חלקה ורציפה גם בסצנות המהירות ביותר. התמיכה של שני המסכים ב-AMD FreeSync מעלה בדרגה נוספת את רציפות המשחק ומהירות התגובה. נעלמות לחלוטין תופעות כמו ‘קריעות’ מסך, השהיות ופערים בין פקודות לביצוען. לרשות הגיימרים עומדת פונקציה נוספת: AOC Low Input Lag Mode העוקפת את רוב עיבודי הוודיאו של המסך ומסייעת אף היא לתרגום מיידי של כל פקודה לביצועה במסך. פונקציית ה-Shadow Control מאירה אזורים כהים יתר על המידה ומכהה אזורים בהירים – מבלי להשפיע על יתר חלקי התמונה.

שלט הפעלה חדיש – AOC QuickSwitch – מאפשר קביעת תצורות והגדרות באופן נוח, מבלי צורך לנווט בתוך ממשקים מסורבלים במסך. ניתן להתאים בלחיצה אחת את ההגדרות לסוג המשחק: קרבות, מירוצים וכו’

נוחות מושלמת

לנוחות הגיימרים, המבלים שעות רבות מול המסך, שולבו מספר פוקציות: טכנולוגיית הFlicker-Free מפקחת על בהירות המסך באמצעות מערכת תאורה אחורית שמצמצמת את ההבהובים ומקטינה את עייפות העיניים במשחקים ארוכים. טכנולוגיית Low Blue Light מצמצמת את ההשפעה של האור הכחול הנובע מהמסך ומפחיתה את המאמץ של העין. במסכים שולב גם מנגנון AOC Ergo Base  להתאמת זוויות והטיות המסך לנוחות הגיימר המתמודד במרתונים של משחקים.

המסך מצויד בכניסות מגונות המאפשר זרימת ווידיאו ממגוון מקורות וביניהם: HDMI, DisplayPort, VGA, USB 3.0 המשתמש יכול לבחור תאורת LED אחורית ובבסיס המסך מבין שלושה צבעים: אדום או ירוק או כחול ובשלוש רמות של עוצמה, לפי העדפותיו.

 

תגובות סגורות