חדשות היום

LG ו- Google משתפות פעולה בפיתוח מערכת ההפעלה הראשונה Android Wear 2.0 בשעונים

LG ו-Google יחשפו לראשונה את השעונים החכמים עם המערכת ההפעלה המתקדמת Android Wear 2.0. שני השעונים (LG Watch Style & LG Watch Sport) יושקו בהשקה עולמית בארה”ב ב-10 לפברואר ויגיעו לשווקים האירופאים והאסייתיים בהמשך החודש. השעונים ימכרו בחנות של גוגל (Google store) ובחנויות המורשות.

LG Watch Style ו-  ,LG Watch Sportישלבו את המעבד המתקדם של Qualcomm למוצרים לבישים ה- Snapdragon Wear 2100 ויהיו הראשונים בעולם שיופעלו על ידי מערכת Android Wear 2.0. בשני השעונים מובנה שירות העזר הקולי של גוגל (Google Assistant) ושעון הספורט של LG מכיל גם את האפשרות ל- Android Pay באמצעות טכנולוגית ה-NFC. בנוסף, השעונים החכמים מכילים ממשק משופר ומתקדם להודעות ואפליקציות ספורט של Google Fit.

השעונים הראשונים שמריצים מערכת הפעלה Android Wear 2.0

LG WATCH Sport 03מערכת ה- Android Wear 2.0מביאה את שירות העזר הקולי של גוגל (Google Assistant) לפרק כף היד. המשתמשים יכולים להשיב בצורה קולית להודעות, לקבוע תזכורת ולבקש הנחיות שונות על ידי החזקת לחצן ההפעלה, או על ידי אמירה “Ok Google”. כמו כן, השעונים מציעים את פיצ’ר ה- Google Fit המאפשר למשתמשים לעקוב אחר פעילותיהם  הגופניות והספורטיביות. בנוסף, ניתן להוריד אפליקציות שונות דרך Google Play Store ישירות לשעון.

שעון האופנה ושעון הספורט של LG מציגים תצוגה עגולה עם כפתור צד מסתובב לניווט קל ונוח. המשתמשים יכולים להפעיל את הלחצן  כדי לקרוא הודעות או לגלול בתפריט האפליקציות וההודעות. תצוגת מסך הבית ניתנת להתאמה עם שמונה אפשרויות, וכן המשתמשים יוכלו לראות מידע חשוב עבורם במבט חטוף. Android Wear 2.0 משפר את חוויית ההודעות בשעון. משתמשים יכולים להגיב כעת בכתב, או בעזרת משיכת אצבע קלה על המקלדת או לבחור תגובה שנוצרה על ידי “מענה חכם”, המבוססת על טכנולוגיית הלמידה העצמית של גוגל.

שעון הספורט של LG : מכשיר ייחודי להעצמה

שעון LG WATCH Sport 01הספורט של LG הינו מוצר ייחודי לאנשים דינמיים הנהנים מאורח חיים בריא וספורטיבי. זהו שעון לביש תומך אנדרואיד הראשון מסוגו בעל מעבדSnapdragon Wear 2100, קישורית 4G LTE ומגוון רחב של תכונות עצמאיות אשר כמעט מייתרות את הטלפון הנייד. המכשיר מסוגל להריץ אפליקציות ללא טלפון ובעל GPS מובנה המקל משמעותית על רצים ואתלטים.

כמו כן, המכשיר תומך ב- Android Pay כדי שמשתמשיו יוכלו לבצע רכישות על ידי טפיחה קלה במכשיר.

המכשיר מציע מסך בהיר בעל 1.38 אינץ’ ותצוגה P-OLED ומבנה של 316L פלדת אל – חלד, זכוכית גורילה 3 וצמיד פוליאוריטן תרמופלסטי עמיד מאבק ומים העומד בתקן IP68. השעון בעל חיישן photoplethsmogram   (PPG)המודד באופן מדויק את קצב הלב בזמן מנוחה ובמאמץ.

שעון האופנה של LG : קטן, דק ואופנתי

שעון האופנה של LG הינו קטן, דק ואופנתי, המיועד לקהל אורבני המחפש מראה טרנדי עם שיק ושימושיות של שעון החכם. השעון החדש מציע את כל הנוחיות של שעון חכם עם עיצוב מושך ובשלושה צבעים לבחירה: כסף, טיטניום וזהב וורוד. הצמידים עצמם ניתנים להחלפה המאפשרת בחירה של צבע על פי לבוש או מצב רוח. מסגרת השעון בעלת עובי של 10.79 מ”מ, דקה מספיק בכדי להתאים את השעון מתחת לכל שרוול. בנוסף השעון עומד בתקן IP67 המאפשר תחושת ביטחון גם כשגשום בחוץ.

“LG והשותפים שלנו בגוגל הצליחו לכלול מספר עצום של טכנולוגיות חדשניות לתוך שעוני הספורט ושעוני האופנה של LG”, אמר Juno Cho, נשיא ומנכ”ל LG תקשורת סלולרית.” הצמד הדינמי של המכשירים מציע פונקציות פורצות דרך מבחינת התאמה אישית, עוצמה, חופש ונוחות במפגש עם טעמי צרכן מגוונים.”

“מערכת ההפעלהAndroid Wear 2.0  מתמקדת ביצירת חווית שעונים חכמים טובה יותר ומהירה יותר – כולל עיצוב קדמי המאפשר לקבל הצצה מהירה למידע, מסרים מהירים וגמישים, וחווית כושר חדשה המסייעת לעקוב אחר אימונים ולהישאר עם מוטיבציה בשילוב מוסיקה,” מציין David Singleton, סגן נשיא הנדסת אנדרואיד, גוגל. “נהנינו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם חברת LG בעיצוב חומרה ותוכנה המשולבת עומק תוך הבאת מלוא היתרונות של התכונות החדשות של Android Wear 2.0 עם שעוני הדגל החדשים האלה.”

תגובות סגורות