חדשות היום

TrapX חתמה על שת”פ אסטרטגי עם חברת Softprom הרוסית הפעילה בכל אירופה

חברת הסייבר הישראליתTrapX™,  המובילה את תחום ההגנה מפני התקפות סייבר, חתמה על שותפות עסקית ואסטרטגית עם חברת  Softprom הרוסית, הידועה כאחת מחברות ההפצה המובילות באירופה. החברה מייצגת יותר מ- 40 וונדורים, מן המובילים בעולם, כגון: ABBYY, Adobe, Autodesk, Google, Citrix, ESET, Kaspersky, Red Hat, VMWare, Intel Security  ועוד, ומפיצה את המוצרים שלהם ברחבי אירופה.

לאחרונה, נציגים של Softprom  מרוסיה, אוקראינה, פולין וקזחסטן כמו גם נציג מטעם השותף הטורקי – Prossesistems, התארחו במשרדי TrapX בתל אביב. במשך שלושה ימים, קבלו השותפים הדרכה מקצועית ואיכותית אודות הפתרון ותפיסת העולם עליה הוא מושתת.  במסגרת שיתוף הפעולה תוכל Softprom למכור את ה-  DeceptionGrid™ – פתרון הסייבר, מבוסס – הטעיה, היעיל ביותר בשוק ה- Deception, ואף להעניק שירותי פרישה ותמיכה ללקוחותיה בטריטוריות השונות.

“האורחים התרשמו מן המוצר שלנו ומרמת הבשלות שלו, ונראה  כי הם נלהבים למכור אותו בשווקים השונים,” אמר אסף אבירם, דירקטור מכירות ישראל ושווקים מתעוררים. “אנחנו שוקדים כעת על בניית אקו-סיסטם רחב, יציב ואיכותי וגאים בשותפות החדשה עם Softprom,  המייצגת את הוונדורים המובילים בעולם. אנו מתכננים לטפח שיתוף פעולה פורה המושתת על הצלחה הדדית, ומתכוונים להרחיב באמצעותו את הפרישה שלנו באירופה, במהירות וביסודיות.”

אתמול, במסגרת אירוע הסייבר הגדול בעולם – RSA – המתקיים השבוע בסן םרנסיסקו, השיקה TrapX  את גירסה 6.0 החדשה של הפתרון שלה – DeceptionGrid™.   הפתרון מותקן ברשת האינטרנט ובמערך ה- IT הפנים-ארגוני של הלקוח, ויודע להטעות הן מתקפות אנושיות והן נוזקות נטולות חתימה – איתן מוצרי ההגנה המסורתיים מתקשים להתמודד. גירסה 6.0 כוללת מלכודות המתאפיינות ביצירת אינטראקציה גבוהה עם התוקף, המושגת ע”י שכפול מדויק של סביבת הייצור של הלקוח. כמו כן, היא מציעה יכולות זיהוי ותחקור מוגברות של האירוע. תכונות אלה מאפשרות לחזות תקיפות בצורה טובה יותר ועל בסיס זה לתפור שכבות הגנה, בהתאמה גבוהה למאפייני התקיפה.

בתמונה: נציגי חברת Softprom  ממזרח אירופה מתארחים במשרדיTrapX  בתל אביב

קרדיט צלם: יח”צ

תגובות סגורות