Different StartUp EveryDay

600x120

GoTime – הפתרון לתורים

www.gotime.co.il

איך היה הבילוי האחרון שלכם במשרד התחבורה, בבנק או בקופת החולים? מה אם היה מתאפשר לכם לא להמתין יותר לשירות? מסתבר שאדם ממוצע מבזבז יותר מ-3 שנים מחייו בהמתנה בתור. המתנה בתורים היא כאב אמיתי כמעט בכל שירות אשר אנו צורכים – אך נראה כי יש פתרון! מערכת שיפור חוויית הלקוח של GoTime  מאפשרת ללקוחות להמנע מהמתנה לשירות ובו זמנית, לעזור לעסקים ואירגונים לחסוך כסף ולעודד מכירות.  מייסדי החברה – משה מור, סרגיי ספריגין ואיציק גילי החליטו שהגיע הזמן להכניס טכנולוגיה חדישה לתחום ניהול התורים וחויית הלקוח וכך נולדה GoTime.


מה זה 
GoTime?

GoTime appGoTime היא מערכת שיפור חווויית לקוח כוללת אשר בבסיסה מערכת ניהול תורים חכמה וחברתית. היא מאפשרת למשתמשים בה לא להמתין בתור על מנת לקבלת שירות. המערכת גנרית ומתאימה לכל סוגי העסקים והתורים שבהם, בין אם הם פרונטאליים או טלפוניים. היא מספקת למשתמש מידע בזמן אמת על מיקומו בתור, צופה את זמן קבלת הטיפול בפועל, מאפשרת ערוץ ממשק בין נותן השירות ומקבל השירות ומאפשרת למשתמשים לעזור זה לזה להימנע מהמתנה בתור בעזרת CrowdSourcing. למעשה המערכת משתפרת ונעשית מדוייקת יותר ככל שגדל בה השימוש. GoTime מספקת לעסקים ואירגונים תמריץ גדול להשתמש בה. מלבד שיפור השירות, התדמית והיעילות של העסק, החברה מספקת גם פתרון בתחום השיווק. תהיתם פעם מדוע שלושה נערים אשר ממתינים לשירות בקופת החולים, צופים בפרסומות לסדנאות הכנה ללידה? הרי ברור שאין בכך היגיון. בGoTime  מתייחסים ללקוח כישות מרכזית ובשל כך מאפשריםלמנהלי המכירות לשלב פרסום מכוון לקוח שמוצג ללקוח בעת שהוא מגיע לקבל שירות. כך, יוכלו הארגונים ובעלי העסקים להציע ללקוחותיהם מוצרים ושירותים שמעניינים אותם באמת ולאו דווקא פרסומות רנדומליות.

כמה זה טוב?

ממידע שנאסף ממספר לקוחות של החברה מסתבר כי מעבר לצימצום של כ- 75% בזמני ההמתנה לקבלי שירות, נרשם גם קיצור של כ-30% בזמן הטיפול בפועל. חוות הדעת של הלקוחות על השירות השתפרה בצורה משמעותית ונותני השירות מעידים על שיפור ניכר בתצורת העבודה ובניהול הזמן שלהם.

קצת טכנולוגיה

ב- GoTime מושקע מאמץ רב על מנת להטמיע טכנולוגיות חדישות בתחום שנזנח טכנולוגיות. נעשה שימוש רחב בכלי קוד פתוח לביצוע משימות Machine learning כדוגמת Apache Spark וPredictionIO יחד עם אלגורתמים אשר פיתחה החברה בעצמה על מנת לחזות התנהגויות, דפוסים ואירועים מיוחדים וכך להעריך את זמן מתן השירות ללקוח, את המוצרים אשר יעניינו אותו ואת העדפותיו. המערכת מסוגלת לספק תובנות עיסקיות בזמן אמת ולהתריע למנהלים במידה וישנה חריגה מהשיגרה תוך התחשבות בספים אשר הוגדרו מראש. המערכת פרוסה בתשתית ענן ומאפשרת לעסקים להנות מהמוצרים של החברה בתצורתSaaS , בהתאמה גבוהה לעסק שלהם, באופן מיידי ובעלויות תפעול נמוכות. מלבד זאת, באמצעות תשתית תקשורת אלחוטית בין רכיבי החומרה ההיקפיים, ההתקנה כולה אורכת דקות ספורות בלבד. לקוחות הקצה יוכלו להנות משירותיה שלGoTime  באמצעות אפליקציית  Mobileלאנדרואיד או IOS, מערכת ה-IVR או דרך האינטרנט.

צוות GO TIME

צוות GO TIME

השוק

GoTime משווקת ופעילה בישראל ובעתיד תפנה לצפון אמריקה ולמערב אירופה. GoTime משווקת כמערכת ארגונית ופונה לכל עסק או ארגון שנותן שירות לקהל, שירות פרונטלי במרכזי שירות או שירות טלפוני. כמות הארגונים בעולם שעונים לקריטריונים הללו היא עצומה.
באירופה וצפון אמריקה לדוגמא ישנם מאות אלפי סניפי בנקים, בתי חולים, חברות מובייל, מרפאות פרטיות ומוסדות ממשלתיים, כך שהשוק אליו החברה פונה גדול מאוד. המודל העסקי של GoTime מבוסס על גביית מחיר חודשי עבור מוקד שירות. מוקדי השירות מחולקים לשלוש קטגוריות על פי כמות הנציגים בכל מוקד.

מימון

GoTime הוקמה והופעלה בשיטת BootStrap, היזמים השקיעו מאות אלפי שקלים בחברה והמוצר כבר משווק בגירסא רישמית ומלאה מזה חודשיים. בכוונת היזמים לגייס סכום של כחצי מיליון דולר בסבב הראשון על מנת לבסס את פעילותם בארץ ולפנות לשווקים בחו”ל.

לצפייה במגוון כתבות בנושא סטארט-אפים >>>

NEWSLETTER SUBSCRIPTION

בקשה לקבלת עידכונים, חדשות, הזמנות לכנסים ועוד

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות