07/02/10 שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח וייצור מכונות בין ITS ובין פוליגון תמריס

חברת ITS, המתמחה בתיכנון וייצור של מכונות תעשייתיות מדויקות עבור חברות טכנולוגיות, וחברת ההנדסה פוליגון תמריס, המתמחה בפיתוח מוצרים טכנולוגיים ומערכות אוטומציה לתעשייה, הכריזו היום על שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהן שמטרתו מתן פיתרון שלם ותמיכה מקיפה ללקוחות. החל מאיפיון המערכת ועד ייצור סידרתי של המוצר המוגמר.

גרא עירון, מנכ”ל ITS, ציין שיכולות הפיתוח המוכחות של פוליגון תמריס, והניסיון הרב שצברו אנשיה, יאפשרו ל- ITS להעמיד לרשות לקוחותיה מענה פיתוחי, הנדסי וייצורי מלא ורציף תחת קורת גג אחת ובאחריות מלאה. שירות זה יסייע לחברות הטכנולוגיות בארץ לקצר זמני הגעה לשוק, לעמוד ביעדי עלויות הפיתוח והייצור ולשחרר את צוותי המו”פ וההנדסה של הלקוח לפיתוח יכולות הליבה שלו.

דורון שבנוב, מבעלי פוליגון תמריס, הסביר את המניע לחיבור בסינרגיה הטבעית בין שתי החברות, שכבר הוכח בפרויקטים משותפים בעבר. הוא הצביע על התמחותה של ITS בייצור סדרתי של מערכות אלקטרומכניות כהמשך טבעי לפעילותה של פוליגון בפיתוח מערכות כאלה. מר שבנוב הוסיף כי שיתוף גורמי ההנדסה, הרכש והייצור בצוות המפתח מבטיח התאמה טובה יותר של התכן לטכנולוגיות הייצור ומשחרר את הלקוח מעול הגישור והתאום בין הגופים השונים.

  (Industrial Techno-Logic Solutions) ITSנוסדה ע”י גרא עירון בשנת 1992. החברה פיתחה מומחיות בתכנון וייצור של מכונות בעלות מערכות הנעה ומיצוב מדויקות. שרותי ה- Turn-key הטכנולוגי שמספקת החברה מפיתוח אבות טיפוס עד אספקת המוצר ללקוח הקצה מבוצעים בפיקוח הנדסי צמוד ובבקרת איכות לכל אורך הדרך. ITS מפעילה חברת בת בדרום סין בניהול מהנדס ישראלי, המנהלת את פעילות עיבוד המתכת והרכש של החברה בסין. במהלך השנים בנתה ITS מעל 1,200 מכונות המוצבות ופועלות בכל רחבי העולם. החברה משרתת מגוון לקוחות, ביניהם אורבוטק, HP, קורנית, מולטילוק, דיפ-טק, מוטוריקה ועוד. ראה www.its-eng.com.

פוליגון תמריס, המנוהלת ע”י דורון שבנוב ורום אייזנברג, עוסקת מאז 1999 בתכנון ופיתוח מוצרים ומכונות  לתעשיות עתירות ידע, חברות היי-טק, חברות מכשור רפואי ולתעשיות הביטחוניות. החברה מתמחה במנגנונים מכאניים מדויקים, במערכות עתירות אוטומציה, ובפיתוח ותכנון כולל עד לרמה של תיקי מוצר. בין לקוחות החברה אלאדין, נובה, קיוליק אנד סופה, רוזתם, ישקר, רפא”ל, תע”ש, HP, פיליפס מדיקל ואחרים.

תגובות סגורות