08/02/10 VMware מרחיבה את סביבתVMware vCloud

חברת VMware, המובילה הגלובלית בפתרונות וירטואליזציה מכריזה על ערכות פיתוח (SDK) בקוד פתוח לג’אווה ופייתון עבור VMware vCloud API. המהלך יקל על מפתחים ומפתחי תוכנה עצמאיים (ISV) לקדם פרויקטים, המסוגלים לנצל שירותי ענן פרטיים וציבוריים. ערכות הפיתוח בפייתון וג’אווה עבור VMware vCloud API יאפשרו למפתחים לפתח בקלות ובמהירות עבור שירותי VMware vCloud. השותפים של VMware, Cloudera  ו webappVM  הודיעו גם על פתרונות חדשים ל VMware vCloud Express, שפותחו עם VMware vCloud API וערכות הפיתוח החדשות.

“אנחנו עובדים בנחישות על מנת להרחיב את המעגל סביב VMware vCloud ולהאיץ את הזמינות בשוק של ספריות פיתוח בקוד פתוח עבור VMware vCloud API”, אומר דן צ’ו, סגן נשיא לתשתית ושירותים מבוססי ענן ב VMware. “קהילת המפתחים העצמאיים בירכה על ההשקעה שלנו ביוזמת VMware vCloud, והיא משלבת פתרונות כאלו כחלק מהשירותים החדשניים של ספקי VMware vCloud Express כמו Terramark”.

ספריות קוד וכלים בקוד פתוח זמינים עכשיו עבור VMware vCloud API מחברות תוכנה כמו Dasein, jclouds ו libcloud. הזמינות הזו ממחישה את ההתעניינות הגדולה של קהילת הקוד הפתוח בתמיכה ב VMware vCloud Initiative. הספריות והכלים החדשים הללו יעזרו להפוך את VMware vCloud API  נגיש למגוון רחב של מפתחים, ISV ושותפים. עבור מפתחי תוכנה עצמאיים, הספריות הללו בשילוב עם VMware vCloud API הופכים את האינטגרציה עם עננים ציבוריים לסטנדרטית ופשוטה, באמצעות ספקי VMware vCloud Express.

 Cloudera היא משתתפת פעילה ב libcloud ומשתמשת ב liblcoud בפתרון מבוסס Hadoop שהיא מציעה בסביבת VMware vCloud Express, וחברת webappVM  מנצלת את jclouds עבור הפתרון שלה באותה הסביבה. הפתרון של Cloudera מאפשר למשתמשים לאחסן, לשלב ולנתח מידע בצורה זולה וקלה על ידי ניצול של VMware vCloud Express ו VMware vCloud API זאת על ידי הפעלה של משאבים, הפעלת עבודות, והשהייה של משאבים. הפתרון של webappVM מאפשר למשתמשים להגדיר ולהפעיל פתרון של פלטפורמה כשירות (Platform as a Service PaaS), על בסיס VMware vCloud Express, כך שהמשתמשים יכולים לנטר בקלות יישומים מבוססי ענן.

 “אנחנו התאמנו את התסריטים (Scripts) שלנו ב Hadoop כדי לנצל את libcloud עבורVMware vCloud Express, כך שהלקוחות שלנו יוכלו להשיג ניצול וביצועים מקסימלים”, אומר עמר אוודלה, CTO ב Cloudera. “פתרונות VMware vCloud תומכים בתקן Open Virtualization Format (OVF), מה שמעניק ללקוחות שלנו הגנה בהשקעה לאורך זמן, גמישות והטמעה פשוטה יותר. בעזרת VMware vCloud API הלקוחות שלנו יכולים להימנע משימוש בספק שירות אחד. למעשה, VMware vCloud API מעניק לארגונים את החופש להריץ Hadoop בקלות בעננים פרטיים וציבוריים”.

כלים אחרים בקוד פתוח יכולים לנצל את VMware vCloud באמצעות התוסף jclouds. Ant, המפתחת כלי פיתוח בג’אווה בקוד פתוח, מנצלת את התוסף כדי לאפשר למפתחים וכלי קוד פתוח לגשת ל VMware vCloud API. מפתחים שמשתמשים ב Apache Mave, כלי ניהול פרויקטי תוכנה, יכולים גם הם לנצל את jclouds כדי להפעיל את הפרויקטים שלהם בסביבת VMware vCloud Express. כל הכלים הללו מוכנים למפתחים כדי שיוכלו לשלב אותם בתהליכי העבודה הרגילים שלהם ולנצל את VMware vCloud Express. בנוסף VMware  תרמה קוד לפרויקט הקוד הפתוח Cloud Tools, עליו מבוסס שירות SpringSource Cloud Foundry ומאפשר למפתחי ג’אווה להפעיל, לבחון ולנהל יישומים עבור סביבות VMware באמצעותVMware vSphere ו VMware vCloud API.

תגובות סגורות