חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

אבנט ישראל רוכשת את פעילות הפצת הרכיבים האלקטרוניים של חברת סי.אר.ג’י אלקטרוניקה

אבנט ישראל רוכשת את פעילות הפצת הרכיבים האלקטרוניים של חברת סי.אר.ג’י אלקטרוניקה רכישה המחזקת את פעילות אבנט בשוק ההייטק הישראלי. חברת אבנט ישראל אשר הינה חלק מקבוצת אבנט אינק העולמית אשר מרכזה בארה”ב השלימה את רכישת עסקי הפצת הרכיבים האלקטרונים של חברת ההפצה CRG בבעלותו של רוני כהן.

פעילות ההפצה של החברות: מרוול, מיקרון, אפטינה (מארה”ב) ועוד שורה של חברות רכיבים נוספות עברה לחברת אבנט ישראל.

קבוצת אנשי התמיכה הטכנית והמכירות שעסקו בקווי מוצר אלה חתמה על הסכמי עבודה עם אבנט ישראל ועברה למשרדי החברה בתל מונד.

חברת אבנט העולמית עם מחזור מכירות עולמי של כ-26 מיליארד דולר ביצעה בשנים האחרונות מספר לא מבוטל של רכישות מסוג זה ובכוונתה להמשיך ולנסות להרחיב את עסקיה מעבר לגידול האורגני ע”י רכישה של חברות הפצה שמשווקות קווי מוצר שהם בליבת העסקים של אבנט.

רכישת פעילות ההפצה של CRG עומדת בקריטריונים אלה. אבנט הינה מפיצה גלובלית של מוצרי מרוול מיקרון ואפטינה.

דני קורן מנכ”ל אבנט: אנחנו שמחים על השלמת העסקה עם חברת CRG שמחזקת עוד יותר את חברת אבנט ישראל בשוק הישראלי כחברה מובילה בתחום.

רוני כהן הגיע להחלטה שזה העיתוי הנכון לצאת מתחום ההפצה ולהפנות את פעילותו העתידית לתחום הייצוג של חברות בתחום הרכיבים כולל מיקרון, מרוול, אפטינה ועוד. החלטה זו, תאפשר לרוני כהן לשמר הקשר עם הספקים ולהמשיך לפתח ולקדם את הטכנולוגיה המתקדמת של החברות.

אבנט ישראל משתייכת גיאוגרפית בתוך אבנט העולמית ל-EMEA (אירופה, מזרח תיכון ואפריקה). פעילות גיאוגרפית זו מנוהלת ממרכזה במינכן ע”י פטריק זמיט. מבנה השיווק באירופה שונה מאשר באמריקה והמזרח הרחוק.

100 עובדי אבנט ישראל מתרכזים בשיווק ומכירות של כ-30 הספקים המובילים בתחום הרכיבים האלקטרוניים לתעשיית ההייטק בישראל עם מחזור מכירות של כ-100 מליון דולר בשנה.

תגובות סגורות