המכ”מים של ראדא בלב מערכת ה-“Interim C-sUAS Capability” שנבחרה ע”י צבא ארה”ב

הפיתוחים הנוכחיים של ראדא יספקו מענה לצרכים עתידיים ומתפתחים, בכדי לשמור על מובילות

נתניה, ישראל, 6 ביולי, 2020 – ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת כי המכ”מים הטקטיים שלה משולבים במערכות ההגנה נגד כלי טיס קטנים ובלתי מאוישים (C-sUAS) אשר עברו בחינה, נבחרו לאחרונה כפתרונות נוכחיים מצד צבא ארה”ב.

הבחינה בוצעה בידי המשרד האמון על C-sUAS (JCO), אשר הוקם על ידי מזכיר הצבא של ארה”ב בהתאם להוראת מזכיר ההגנה האמריקאי.

ניתן לצפות בהודעת צבא ארה”ב בקישור זה.

הצבא הגדיר ארבע קטגוריות עבור יכולות C-sUAS: מערכות נייחות/חצי-נייחות, מערכות רכובות/ניידות, מערכות נישאות בידי חייל ומערכות פיקוד ושליטה. המכ”מים של ראדא מוטמעים במערכת ה- L-MADIS אשר נבחרה כמערכת הרכובה/ניידת היחידה, ומשולבים בחלק מהפתרונות הנייחים, לצד פתרונות נייחים אחרים הפרוסים ברחבי ארה”ב. המכ”מים של ראדא אינם רלוונטיים למערכות נישאות בידי חייל, אך תואמים למערכות הפיקוד והשליטה המומלצות.

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר: “הבחירה של צבא ארה”ב, שהיא למעשה המלצה לכל זרועות הביטחון, מדגישה מחדש את מיצוב המכ”מים שלנו כאפשרות הראשית לכל פתרון C-sUAS. אנו מאמינים כי בחירה זו תגדיל את הנתח שלנו בשוק צומח זה בטווח הקרוב. בהתאם להצהרת צבא ארה”ב לפיה “…ישקלו לא רק הטכנולוגיות הקיימות העדכניות ביותר, אלא חשוב מכך, טכנולוגיות חדשות וצומחות אשר נמצאות כיום בפיתוח”, אנו מצויים בשלבי פיתוח מתקדמים של הדור הבא של המכ”מים הטקטיים שלנו, שמיועדים לענות לאתגרים העתידיים ולדרישות תובעניות, תוך שמירת מובילות ביחס של ביצועים למחיר.

“ראדא ארה”ב, חברת הבת שלנו, הממוקמת במרילנד ושהוקמה בכדי לשרת את שווקי ההגנה והבטחון המקומיים, הגיעה ליכולת ייצור מלאה ומתוכננת לספק את מלוא הצרכים למכ”מים הטקטיים המתקדמים והרב משימתיים שלנו בארה”ב, עבור משימות  C-sUASולכל הצרכים האחרים.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות