הטכנולוגיה המוטסת של גילת תאפשר לפתוח את שוק שירותי התוכן והקישוריות על גבי תדרי Ka בטיסות בסין ותייצר הזדמנות שוק בהיקף של מיליוני דולרים

נוסעים בחברת התעופה הסינית Qingdao Airlines נהנים משירותי תוכן וקישוריות בטיסות (IFEC), אשר מסופקים על ידי FTS על גבי לוויןKa-HTS  של China Satcom, באמצעות המודם המוטס – Taurus של גילת

פתח תקווה, ישראל, 7 ביולי 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי המודם המוטס של גילת, Taurus, יאפשר שירותי תוכן וקישוריות בטיסות (IFEC) לחברת התעופה הסינית Qingdao Airlines. השירות מסופק על ידי China Satcom על גבי לווין ה-CS-16 Ka-HTS ביחד עם השותפה China TDT LINK (ספקית של שירותים / תוכן לנוסעים). מערכת ה- Ka-band IFECהוטמעה בשלמותה על ידי FTS, מובילה סינית בהטמעת מערכות, אשר קיבלה את אישור ה-STC/VSTC למערכת התוכן והקישוריות לטיסות מוקדם יותר השנה. אבן דרך זו הכוללת את פתיחת שוק ה-IFEC בתדרי Ka בסין, מייצרת הזדמנויות שוק בהיקף של מיליוני דולרים.

מטוס ה- A320 של Qingdao Airlines החל לספק שירותי IFEC מסחריים בטיסות המבוססים על לוויין הפועל בתדרי Ka, לאחר טיסה מוצלחת מאוד מ- Qingdaoל- Chengduב-7 ביולי 2020, עם השקה רשמית של מערכת ה-IFEC שלה לנוסעים בפעם הראשונה. נכון להיום, ישנם יותר מ-3,500 מטוסים מסחריים הפועלים בסין, ומטוס זה הינו הראשון אשר הותקנה בו מערכת IFEC הפועלת על גבי תדרי Ka.

“גילת גאה על כך שנבחרה על ידי השותפים הוותיקים שלנו, China Satcom ו-FTS, ואנו מרוצים מהמאמץ המשותף להטמיע את מודם ה-IFC שלנו, ה-Taurus, אשר יאפשר את הפתיחה של שמי סין לקישוריות פס רחב”, אמר יואן סי, המנהל בסין מטעם גילת. “גילת רואה בסין אזור מיקוד אסטרטגי, והצלחה זו מסמנת נקודת ציון חשובה נוספת בחזונה של גילת לאפשר שפע של קישוריות פס רחב איכותית בכל מקום. אנו מצפים להמשיך את שיתוף הפעולה עם שותפינו האסטרטגיים, ולקצור במשותף את הפירות של שוק ה-IFC בסין המוערך במיליוני דולרים”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות