בואינג קיבלה הזמנת המשך מחברת SES לארבעה לוויני O3b mPOWER נוספים המבוססים על פלטפורמת הלווין המצליחה 702X של בואינג

בואינג בונה בימים אלו את שבעת לווייני ה-O3b mPOWER הראשונים עבור SES אשר יושקו בסוף 2021

בואינג קיבלה חוזה לבניית ארבעה לווייני 702X נוספים עבור ספקית תקשורת התוכן העולמית המובילה SES. הזמנה זו מתווספת לשבעת הלווינים הנבנים כיום עבור SES בגרסת Medium Earth Orbit (MEO). יחד עם הזמנה זו מסתכם מספר הלוויינים המוזמנים ב-11.

ארבעת לווייני ה-O3b mPOWER הנוספים ישפרו את התפוקה והיעילות של לווייני SES, הנמצאים במסלול לווייני בינוני, וכן ירחיבו את יכולותיה הייחודיות של החברה באספקת שירותי קישוריות הנעים בין 50 מגה-בייט לשנייה לכמות של ג’יגה-בייט מרובים לשנייה למשתמש יחיד. המערכת תאפשר לחברות טלקומוניקציה, מפעילי רשתות סלולריות, ממשלות, ארגונים, מטוסים, ספינות ועוד, להתחבר לרשת הליבה שלהם או להרחיב את הגישה לענן ברחבי העולם.

בימים אלה, בואינג בונה את שבעת לווייני ה-O3b mPOWER הראשונים עבור SES. סדרת הלוויינים הראשונה תושק בסוף 2021.

כריס ג’והנסון, נשיא בואינג מערכות לווין בינלאומיות, אמר: “השותפות שלנו עם SES מספקת ללקוחותיה יתרון מרכזי בהיקף, באיכות ובמהירות השירות. אנו מודים על האמון של SES בצוות שלנו ובפלטפורמת הלוויין 702X החדישה ביותר שלנו, ועל ההזדמנות לספק למשתמשי קצה את הצורך לחדש, לתקשר ולשגשג.”

לווייני O3b mPOWER של SES מבוססים על פלטפורמת הלווין 702X, בעל היכולת לשאת את העומס הדיגיטלי המתקדם ביותר של בואינג עד כה. לוויין O3b mPOWER ישתלב עם רשתות קיימות בכדי לספק שירותי רשת גלובליים מנוהלים מקצה לקצה ביבשה, בים ובאוויר.

סטיב קולר, מנכ”ל SES, אמר: “בזמן ש-SES מרחיבה את צי הלווינים O3b משבעה ל-11 לוויינים, בואינג ו-SES הסכימו לשתף פעולה בכדי לפתח הצעות ויכולות שירות מסחריות הניתנות לביצוע מלווייני SES MEO הנוכחיים והעתידיים. בעבודה משותפת, יספקו לארה”ב ומשתמשים ממשלתיים אחרים קישוריות חזקה עבור כל התחומים. בנינו את הרשת שלנו סביב ארכיטקטורה מרובת מסלולים ותדרים, ובעלת תפוקה גבוהה, גמישה ופתוחה. אנו מצפים להשקה הראשונה של O3b mPOWER ונרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם בואינג.”

משפחת הלווינים 702X מורכבת מלוויינים מוגדרים על ידי תוכנה, המשלבים מעבדים דיגיטליים, ניהול תרמי מתקדם, טכנולוגיות ייצור מיטביות וכלי ניהול משאבים קרקעיים פשוטים יותר. טכנולוגיית לווין 702X מאפשרת למפעיל להתאים את עצמו לתנאי השוק המשתנים ע”י הקצאת רוחב פס דינמי, למקסם את הקיבולת השימושית ולבטל אנרגיה מבוזבזת.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות