חברת הסייבר Perimeter 81 גייסה 40 מיליון דולר בהובלת Insight Partners

הגיוס בוצע לאחר צמיחה של יותר מ- 400% בכמות הלקוחות של החברה ומסכם שלושה סבבי גיוס בשמונת החודשים האחרונים

לחברה כ-1,000 לקוחות בעולם, כולל חברות Fortune 500

החברה צפויה לגייס בחודשים הקרובים עשרות עובדים נוספים בישראל ובארה”ב

Perimeter 81, חברת סייבר המספקת פתרונות רשת ואבטחת מידע מבוססי ענן, הודיעה היום כי גייסה 40 מיליון דולר במסגרת סבב B, אשר הובל על ידי Insight Partners בהשתתפות Toba Capital ומשקיעים קיימים. המימון יתמוך בצמיחה המהירה של החברה ויאיץ את מאמצי גיוס העובדים ופעילות הפיתוח במטרה להמשיך ולהציע פתרונות מתקדמים בענן המחליפים את שווקי הפיירוול וה-VPN המסורתיים.

Perimeter 81 הוקמה על ידי עמית ברקת ושגיא גידלי בשנת 2018 והיא מספקת כיום פתרונות לכ-1,000 לקוחות עסקיים וחברות בעולם, ובכלל זה חברות Fortune 500. השקעת ה- Seed בחברה בוצעה על ידי משקיע ההיי-טק אביב רפואה באמצעות חברת Spring Ventures הנסחרת בבורסה בת”א. הסבב הנוכחי הינו האחרון מבין שלושה סבבי גיוס שבוצעו בשמונת החודשים האחרונים בסכום כולל של 65 מיליון דולר, והוא בוצע כתוצאה מהביקוש הגבוה לפתרונות החברה וצמיחה יוצאת דופן במספר לקוחותיה. רשימת המשקיעים בחברה כוללת בנוסף ל- Insight Partners, Toba Capital, ו- Spring Ventures, גם את חברת SonicWall, חברת פורטפוליו של קרן ההשקעות האמריקאית פרנסיסקו פרטנרס, גאל ונצ’רס וגורמים נוספים.

Perimeter 81 מפשטת את אבטחת המידע ברשת בעולם בו העבודה עוברת יותר ויותר למובייל והעובדים עוברים לעבודה מרחוק. מאז הוקמה ב-2018, צמחה החברה להיות מובילה בתחום הגישה המאובטחת לאפליקציות ומשאבים ארגוניים בענן וברשתות המקומיות – Secure Access Service Edge) SASE), והציגה גידול של מעל ל – 400% בכמות הלקוחות וההכנסות השנתיות של החברה.

הפתרונות שפיתחה Perimeter 81 מאפשרים לעסקים לאבטח בקלות את הגישה לשרתים מקומיים, לשירותי ענן ויישומים עסקיים, אבטחת אינטרנט למשתמש ולסניפי הארגון, קישוריות ביניהם ואבטחת נקודות הקצה (endpoint protection) – הכל במקום אחד כשירות – ללא שימוש בחומת אש פיזית.

עמית ברקת, מנכ”ל ומייסד שותף של Perimeter 81, אמר: “מאז פרוץ מגיפת הקורונה, ראינו עלייה משמעותית בביקוש לשירות שלנו כאשר המעבר לעבודה-מרחוק, אשר הואץ ממש בן רגע, גרם לחברות רבות לזנוח את האבטחה המסורתית מבוססת-החומרה (קופסאות), ולאמץ באופן מיידי פתרון הוליסטי מבוסס-ענן לאבטחת המידע שלהן. בזכות העבודה הצמודה עם הלקוחות, צוות חזק ומוצר מנצח – אנחנו מאמינים כי נצליח לשנות מהיסוד את הדרך בה ארגונים צורכים פתרונות סייבר. הגיוס המשמעותי יאפשר לנו לרוץ מהר יותר ולעשות זאת בגדול”.

שגיא גידלי, CPO ומייסד שותף של Perimeter 81, אמר: “יש לנו מערכת יחסים ארוכה עם Insight Partners ותמיד ראינו עם הקרן עין בעין בחשיבות פתרונות SaaS (תוכנה כשירות) והערך שהם מביאים לשוק. אנו בטוחים, כי יחד נוכל להמשיך ולפתח פתרונות אבטחת רשת חדשניים ולהיות סטנדרט הזהב לכל אירגון, בכל גודל ומכל סקטור”.

בתמונה עמית ושגיא, קרדיט – דני כתרי

ת’ומאס קריין, מנהל בקרן Insight Partners, אשר מצטרף לדירקטוריון Perimeter 81, אמר: “במהלך החודשים האחרונים, חברות מכל העולם נאלצו לעבור למודל עבודה מבוזר, מה שיצר את הצורך לחבר את העובדים בצורה בטוחה לרשתות של החברות. חברת Perimeter 81 פיתחה פתרון מוצלח לאתגר זה על ידי הרחבת דרישות האבטחה של חברות Fortune 500 לפלטפורמה נגישה ומבוססת-ענן, המתאימה לעבודה מרחוק. אנו נלהבים להמשיך ולתמוך באקוסיסטם של הסייבר הישראלי, ולשתף פעולה עם עמית, שגיא, ושאר הצוות, בצעד הבא שלהם כחברת ScaleUp”.

חברת Perimeter 81 הוכרזה לאחרונה כאחת מהחברות הצומחות ביותר בתחרות – Deloitte Technology Fast 500™ באזורי אירופה, המזה”ת ואפריקה, ובנוסף הורכזה כ-Cool Vendor על ידי חברת גרטנר. לחברה 85 עובדים בתל אביב ובניו יורק, ומשרד חדש צפוי להיפתח בקליפורניה בזמן הקרוב. בנוסף, החברה מתעתדת לגייס עוד כ-25 עובדים, 15 מתוכם בישראל, עם סיום הסבב.

בפברואר 2020 חשפה Perimeter 81 את פלטפורמת פתרון ה- SASE של החברה, אשר משלב את פתרונות אבטחת המידע המתקדמים של חברת SonicWall בפלטפורמה של Perimeter 81. הפלטפורמה המורחבת תאפשר יצירת רשת בטוחה וידידותית לשימוש וצריכת פתרונות אבטחה מתקדמים.

הפתרון של Perimeter 81 עובד עם כל פלטפורמת ענן, ומאפשר יכולות התאמה אישית של הרשת, יכולות אבטחה מתקדמות וגישה מאובטחת לרשת והמשאבים הפנימיים של הארגון – ללא VPN. בנוסף, Perimeter 81 מאפשרת פריסה אוטומטית ומהירה של הרשת וניהול מספר רב של משתמשים, תוך כדי ניטור של פעילות הרשת בצורה חכמה ומלאה. הייחודיות של הפלטפורמה והטכנולוגיה של Perimeter 81 היא בפשטות בה יכולים לקוחות מכל הסוגים וכל הגדלים להתקין בקלות בצורה עצמאית או בסיוע פשוט של המומחים מצוות החברה. הפתרון לאיומי אבטחה אינו מותקן עוד על שרתי החברה, או תלוי בהתקנה פיזית של חומרה, אלא נמצא בהישג יד מהיר של החל מדקות ספורות ועד ימים בודדים של הטמעה.

את העסקה ליוו שלמה לנדרס ודן פישר ממשרד גורניצקי ושות’.


 קרדיט תמונת כותרת : צוות-  פרימטר 81

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות