רדקום מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2020

  • הכנסות של 2 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2020
  • מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 66 מיליון דולר, ללא חוב
  • מאשרת את תחזית ההכנסות לשנת 2020 בטווח של 35-38 מיליון דולר

תל אביב, ישראל –11 באוגוסט, 2020 – חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני אשר הסתיים ב-30 ביוני, 2020.

“אנו מרוצים מביצועינו ברבעון השני, התואמים את תוכנית הצמיחה השנתית שלנו, וזאת בזמן שהגדלנו את ההכנסות ושיפרנו את השורה התחתונה תוך המשך השקעה במחקר ובפיתוח”, אמר אייל הררי מנכ”ל רדקום. “לצד האתגרים שהציב וירוס ה-COVID-19, ותוך עמידה בתקנות בריאות במטרה לשמור על בריאות עובדינו ולקוחותינו, הצלחנו להרחיב את יכולותינו הטכנולוגיות בתחום ה-5G. במקביל, תעשיית הטלקום ממשיכה לנוע קדימה עם פריסת רשתות 5G”.

“שמחנו לדווח בשבוע שעבר על השקת RADCOM ACE – הפתרון האוטומטי להבטחת שירות מקצה לקצה ברשתות 5G. השקת מוצר זה הינה תוצר של השקעה רבת שנים בפיתוח המוצר ושל המומחיות שלנו בתחום רשתות התקשורת הווירטואליות, אשר צברנו בעבודה עם מפעילים מובילים ברחבי העולם. RADCOM ACE מאפשר למפעילים לשלב הבטחת שירות בפלטפורמת הענן שלהם ולתפעל באופן אוטומטי את רשתות ה-5G באמצעות תובנות בינה מלאכותית (AI). ככל שתתקדם הטמעת רשתות 5G, מפעילים יזדקקו לתובנות בזמן אמת מהרשתות שלהם, ויצטרכו לשדרג את פתרונות הבטחת השירות הקיימים לכאלו המותאמים לענן עבור רשתות 5G. לצורך כך, RADCOM ACE כבר נמצא בשלבי בדיקה במספר רשתות מבוססות טכנולוגית ענן מהמתקדמות ביותר ברחבי העולם.

“אנו מאמינים כי רדקום ממוצבת היטב לנצל את ההזדמנויות שינבעו מהמעבר של מפעילים לרשתות 5G והתפתחות השוק בתחום זה. אנו מאמינים כי יתרת המזומנים והמאזן היציב יאפשרו לנו להמשיך לצמוח ולהשקיע בפתרונות החדשניים שלנו, וזאת למרות אי הוודאות של השלכות וירוס ה-COVID-19. על פי התנאים הנוכחיים בתעשייה והנראות הקיימת כיום, אנו מאשררים את תחזית ההכנסות לשנת 2020 לטווח של 35-38 מיליון דולר”.

דגשים לתוצאות הכספיות של הרבעון השני של 2020

  • הכנסות: היקף ההכנסות ברבעון השני הסתכם ב-9.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2019.
  • הפסד נקי: ההפסד הנקי על בסיס GAAP ירד והסתכם ב-0.2 מיליון דולר או 1 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 0.9 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2019.
  • רווח נקי על בסיס Non-GAAP: הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב- 0.2 מיליון דולר, או 2 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 0.4 מיליון דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2019.

  • מזומנים: נכון ליום 30 ביוני, 2020, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 66 מיליון דולר, ללא חוב.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות