סמסונג ו-ווסטרן דיגיטל מתחילות בשיתוף פעולה ייחודי במטרה להניע סטנדרטיזציה של טכנולוגיות אחסון מהדור הבא לתמיכה רחבה יותר במערכת האקולוגית והטמעת לקוחות

החברות שיובילו לראשונה את התקינה של טכנולוגיית אחסון אזורי; מאמצי שיתוף הפעולה כוללים פיתוח וקידום מפרטי חומרה  ומודלים של יישומי תוכנה לבניית מערכת אקולוגית חזקה

סמסונג אלקטרוניקה ו-ווסטרן דיגיטל הודיעו כי חתמו על הסכם הבנות (מזכר ההבנות) עבור שיתוף פעולה ייחודי כדי לתקנן ולהניע אימוץ רחב של הדור הבא של מיקום נתונים, עיבוד ובדים (D2PF) טכנולוגיות אחסון. החברות יתמקדו בתחילה ביישור המאמצים שלהן וביצירת אקוסיסטם נמרץ לפתרונות אחסון אזוריים. שלבים אלה יאפשרו לתעשייה להתמקד באינספור יישומים שיוצרים בסופו של דבר ערך רב יותר עבור הלקוחות.

זו הפעם הראשונה שגם סמסונג וגם ווסטרן דיגיטל מתאחדות כמובילות טכנולוגיות כדי ליצור יישור נרחב ולעורר מודעות לטכנולוגיות אחסון חשובות. תוך התמקדות ביישומי ארגונים וענן, השותפות צפויה לדרבן מגוון שיתופי פעולה סביב סטנדרטיזציה של טכנולוגיה ופיתוח תוכנה לטכנולוגיות D2PF כמו Zoned Storage. עם שיתוף פעולה זה, משתמשי קצה יכולים להיות בטוחים שטכנולוגיות אחסון מתפתחות אלה יקבלו תמיכה מספקי התקנים מרובים וכן מחברות חומרה ותוכנה משולבות אנכית.

“אחסון הוא הבסיס החיוני לאופן שבו אנשים ועסקים צורכים נתונים ומשתמשים בהם. כדי לאפשר את הצרכים של היום ואת הרעיונות הגדולים הבאים של המחר, אנחנו חייבים לחדש, לשתף פעולה ולשמור על קצב כתעשייה בהבאת סטנדרטים וארכיטקטורות חדשים לחיים”, אמר רוב סודרברי, EVP ו GM, פלאש יחידה עסקית ב ווסטרן דיגיטל. “כדי שאקוסיסטם טכנולוגי יצליח, מסגרות כוללות ומודלים כלליים של פתרונות חייבים להתאחד כדי שהם לא יסבלו מפיצול, מה שמעכב אימוץ ומוסיף מורכבות מיותרת למפתחי מחסניות תוכנה”.

סודרברי הוסיף: “במשך שנים ווסטרן דיגיטל הניחה את היסודות לאקוסיסטם של אחסון אזורי על ידי תרומה לליבה של לינוקס ולקהילת התוכנה בקוד פתוח. אנו נרגשים להביא תרומות אלה ליוזמה משותפת זו עם Samsung בהקלה על אימוץ רחב יותר של אחסון אזורי עבור משתמשים ומפתחי יישומים.”

“שיתוף פעולה זה הוא עדות למאמץ שלנו לחרוג מהצרכים של הלקוחות עכשיו ובעתיד, ויש לו משמעות מיוחדת  באופן שבו אנו צופים שהוא יגדל באופן פעיל לבסיס גדול יותר של מעורבות בתקינה של אחסון אזורי”, אמר ג’ינמן האן, סמנכ”ל תפעול תאגידי, ראש מכירות זיכרון ושיווק ב- Samsung Electronics. “מאמצי שיתוף הפעולה שלנו  יאמצו מערכות אקולוגיות של חומרה ותוכנה כדי להבטיח שכמה שיותר לקוחות יוכלו לקצור את היתרונות של טכנולוגיה חשובה זו. “

שתי החברות כבר התחילו יוזמה סביב התקני אחסון Zoned, כולל ZNS (Zoned Namespaces) כונני SSD ו- SMR (הקלטה מגנטית רעפים) HDD.  באמצעות ארגונים כמו SNIA (איגוד תעשיית רשתות האחסון) וקרן לינוקס, סמסונג ו-ווסטרן דיגיטל יגדירו דגמים ומסגרות ברמה גבוהה לטכנולוגיות Zoned Storage מהדור הבא.  עם מחויבות לאפשר ארכיטקטורות מרכז נתונים פתוחות ומדרגיות, הם הקימו את TWG האחסון האזורי (קבוצת עבודה טכנית), שאושרה על ידי SNIA בדצמבר 2021. הקבוצה כבר מגדירה ומציינת מקרי שימוש נפוצים עבור התקני אחסון Zoned, כמו גם ארכיטקטורת מארח/התקן ומודלים של תיכנות.

בנוסף, שיתוף פעולה   זה צפוי לשמש כנקודת מוצא להרחבת ממשקי התקנים מבוססי אזור (למשל ZNS, SMR), כמו גם התקני אחסון בקיבולת גבוהה מהדור העתיד  עם טכנולוגיות מיקום ועיבוד נתונים משופרות. בשלב מאוחר יותר, יוזמות אלה יורחבו ויכללו  טכנולוגיות D2PF מתפתחות אחרות כגון אחסון חישובי ובדי אחסון כולל NVMe™ over Fabrics (NVMe-oF).


קרדיט תמונות: Western Digital

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות