הסכם שת”פ חדש לאקלטריאון עם ענקית אמריקאית: אלקטריאון הישראלית, המפתחת כביש חשמלי חכם, חתמה עם ענקית הבנייה וההנדסה האמריקאית, Jacobs, על הסכם שותפות אסטרטגית בחדירה לשוק האמריקאי

החברה מתכבדת להודיע על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת  Jacobs (NYSE:J)  במסגרת ההסכם ישתפו החברות פעולה בפרויקטים לטעינה אלחוטית ברחבי ארה”ב בדגש על פרויקטים מול לקוחות מובילים של Jacobs בהם כמה מרשויות התחבורה העירוניות הגדולות בארה”ב. כמו כן בנוסף לשיתוף הפעולה האמור הכריזה JACOBS על כוונתה להשקיע בחברה כשזו תצא להנפקה בנאסד”ק.

הסכם זה מגיע בהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח בין החברות שהוביל לזכייה המשותפת, יחד עם שותפים מובילים נוספים כגון חברת פורד, במכרז במישיגן עליו הודיעה החברה לאחרונה.

חברת גייקובס היא חברת ההנדסה והבניין הגדולה בארה”ב עם 14 מיליארד דולר הכנסות בשנה, כ55 אלף עובדים ופעילות ביותר מ44 מדינות, החברה עוסקת בתכנון ובניה של תשתיות מורכבות בתחומים נרחבים כגון כבישים, בניינים, מים אנרגיה מתחדשת ועוד והנה בעלת פעילות נרחבת בתחום תשתיות תחבורה מתקדמות. בין לקוחותיה ניתן למנות נמלים, שדות תעופה, ממשלות, ערים וגופים פרטיים בכל רחבי העולם.

להערכת החברה קיימת חפיפה ניכרת בין תחומי הפעילות וסוג הלקוחות של JACOBS וסוג הלקוחות אליהן מכוונת החברה בפעילותה בארה”ב כגון ערים המפעילות תחבורה ציבורית ענפה, מערכות תחבורה בנמלים, שדות תעופה ועוד, עוצמתה התפעולית והשיווקית של JACOBS הינה בעלת פוטנציאל להאיץ את חדירתה של החברה לשוק האמריקאי.

“אנחנו מתרגשים בנוגע להמשך שיתוף הפעולה שלנו עם חברת Electreon. זה צעד שמתכתב ישירות עם כוונתנו להמשיך ולקדם חדשנות בתרבות החברה שלנו ובפתרונות שאנו מספקים ללקוחותינו”, אמר סגן נשיא ג’ייקובס ומנהל שוק התחבורה העולמי, פטריק קינג. “ג’ייקובס מחויבת לספק ללקוחותיה פתרונות חדשניים, מותאמים טכנולוגית, לאתגרים הספציפיים עימם הם מתמודדים – מהפחתת הגודש בכבישים, דרך הפחתת פליטת הפחמן ועד לחשמול צי מלא”.

אורן עזר, מנכ”ל אלקטריאון: “אנחנו מתרגשים מאוד לשתף פעולה עם חברת הבנייה המובילה בארה”ב. בין לקוחותיה של חברת ג’ייקובס  נמנים הגופים הרלוונטיים ביותר לאלקטריאון כגון רשויות תחבורה בערים הגדולות בארהב וגופים אסטרטגיים נוספים,  זאת,  ביחד עם יכולות תכנון וביצוע רלוונטיות ראשונות במעלה ושאיפה לחדשנות ומצויינות בתחום התחבורה, הופכות את ג’ייקובס לשותף אידיאלי לחדירה לשוק האמריקאי  והקמת פרויקטים מסחריים בקנה מידה גדול  ברחבי ארה”ב”.

כידוע, טכנולוגיית אלקטריאון הישראלית, המוגנת בפטנט, שולבה במגוון רחב של כלי רכב ברחבי העולם, כחלק משיתופי הפעולה המתמשכים של החברה עם יצרניות רכב דודמת רנו, סטלנטיס, איווקו ופולקסווגן. בנובמבר האחרון, נבחרה טכנולוגיית הטעינה האלחוטית של Electreon לאחת מ-100 ההמצאות הטובות ביותר של מגזין TIME לשנת 2021.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות