חברת Skyhawk Security הישראלית זוכה בפרס יוקרתי באבטחת ענן 2024

חברת Skyhawk Security הוכתרה בתואר “החברה החדשנית של השנה” בטקס פרסי האבטחה בענן לשנת 2024. הפרס מכיר ביכולות של Skyhawk לחולל מהפכה באקו-סיסטם של אבטחת ענן ולספק יכולות זיהוי ותגובה של איומי סייבר לתשתיות ענן בזמן אמת, באמצעות פלטפורמת האבטחה שלה, שמועצמת על ידי בינה מלאכותית. בנוסף להכרה בזכות החידושים שלה, סקייהוק הגיעה לגמר בשלוש קטגוריות נפרדות נוספות.

תחרות פרסי האבטחה בענן זו בוחנת את החידושים המרכזיים בפתרונות אבטחה מבוססי ענן ברחבי העולם. התחרות השנה כללה קטגוריה חדשה – ‘השימוש הטוב ביותר בבינה מלאכותית בפתרון אבטחת ענן’ – לצד הקטגוריות החוזרות ‘פתרון אבטחת הרשת הטוב ביותר’, ‘פתרון אבטחת הסייבר הטוב ביותר’ ו’חדשנות באבטחת ענן. בכל הקטגוריות נצפתה התקדמות בכמה פרמטרים של אבטחת ענן וזאת בזמן שאיומי הסייבר על סביבות הענן משתנים ומתגברים כל הזמן.

“אנו מכירים  ב- Skyhawk Security כפתרון החדשני של השנה באבטחת הענן בשל השימוש החלוצי שלהם ב-AI כדי לספק הגנה פרואקטיבית, שמתבצעת באמצעות סימולציות אבטחה מתמשכות, פתרון שמייצג קפיצת מדרגה משמעותית באבטחת סייבר”, אמר ג’ייסון פורד, שופט ראשי בפרסי האבטחה בענן. “על ידי רתימת טכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לחזות ולהפחית איומים פוטנציאליים, Skyhawk לא רק משפרת את אמצעי האבטחה אלא גם מחוללת מהפכה ביעילות התפעולית. הם גם מבצעים אוטומציה של משימות שגרתיות ומשחררים משאבים של מרכזי תפעול הסייבר בארגון (SOC) שמאפשרים להם להתרכז בהתראות קריטיות. זו גישה חדשנית שממקסמת הן את האבטחה והן את האפקטיביות התפעולית”.

ההגנה הפרואקטיבית הרציפה של Skyhawk בולטת בשוק האבטחה בענן על ידי שימת דגש על ההגנה על נכסים קריטיים בארגון, תוך מינוף טכנולוגיית “צוות סגול” המתקדמת שלה מבוסס בינה מלאכותית. הסינרגיה של סימולציית תקיפה (מכונה גם בשם “צוות אדום”) מבוססת בינה מלאכותית וצוות הגנתי (“צוות כחול”) מבוסס בינה מלאכותית נועדה לזהות, לתעדף ולהגן על נכסי הנתונים הקריטיים ביותר בסביבת הענן של הארגון באופן רציף ודינמי. הדבר מושג על ידי ניתוח תשתית ענן של לקוחות, הפעלת סימולציות תקיפה באופן יזום נגדה ושימוש בתוצאות להכנת זיהויים מאומתים, תגובות אוטומטיות מאומתות והמלצות לתיקון.

כאשר “הצוות הסגול” מזהה חולשות או איומים הם מקבלים תיעדוף על סמך שקלול דינאמי של הערך העסקי של הנכס (נניח- רשומה שמכילה את כל לקוחות הארכון) וחוזק ו/או חולשה של האבטחה סביב אותו הנכס. הממצאים של צוות הסגול האוטונומי משמשים לאחר מכן לעדכון מודלים של זיהוי האיומים בתוך פלטפורמת ה  CDR של Skyhawk וכתוצאה מכך נוצר פתרון אבטחה אופטימלי מותאם ללקוח ולאותו זמן. סקייהוק מגשרת על הפער בין ניהול חשיפת איומים לזיהוי ותגובה של איומים עם גישה אוטומטית, שמשתמשת בבינה מלאכותית כדי להבטיח דיוק ומהירות בעת מניעת פרצות ענן תוך אופטימיזציה של האבטחה והיעילות התפעולית.

“אנו גאים מאוד להיבחר כזוכים בקטגוריית חדשנות בענן, אחת הקטגוריות התחרותיות והצפופות ביותר השנה. זכיה זו מממחישה ומאשרת את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות אבטחת ענן מאובטחים ופורצי דרך. אנו נרגשים לקבל הכרה בפלטפורמה הזו, לצד הזוכים הראויים האחרים”, אמר חן בורשן, מנכ”ל החברה.


באדיבות סקייהוק סקיוריטי.

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות