חדשות היום

קבוצת אימקו נבחרה על ידי חברת אינפינידום לייצר עבורה את ה-GPSdome2, מערכת להגנה אקטיבית מפני שיבושי GPS שמשמשת גם את צה”ל במערכה הנוכחית

קבוצת אימקו, המתמחה בפתרונות תכן, ייצור והרכבה מלאים ומתקדמים, נבחרה על ידי חברת אינפינידום לייצר עבורם את ה-GPSdome2, מערכת להגנה אקטיבית מפני שיבושי GPS. המערכת נמצאת בשימוש מבצעי על ידי צה”ל במלחמה הנוכחית והוכיחה יכולות מבצעיות משמעותיות.

מערכת הGPSdome2 של אינפינידום, אותה מייצרת אימקו, מיועדת להתקנה על כטב”מים, רחפנים, חימושים, וכלים בלתי מאוישים נוספים, ועל ידי טכנולוגיה ייחודית מזהה את כיוון השיבוש ומדכאת את עוצמתו והשפעתו על מערכת הניווט. מערכת GPSdome2  מאפשרת לכלים הבלתי מאוישים להמשיך לקלוט את אותות הGPS ולנווט גם במהלך השיבוש, כפי שישראל חווה לאחרונה בכל רחבי הארץ.

אימקו משמשת כשותף משמעותי לכל לקוחותיה בתהליך התכן, הייצור וההרכבה, עומדת בתקנים מחמירים הן בתחום הצבאי והן בתחום הרפואי וזוכה לאמונן ובחירתן של חברות מובילות בתעשיות השונות. בהיותה קבלן משנה מוביל בעל נסיון רב ויכולות מוכחות, נבחרה בתקופה האחרונה קבוצת אימקו גם על ידי חברת הרחפנים Easy Aerial, לייצר ולהרכיב עבורה את מערכת Drone in a Box. הייצור וההרכבה יערכו באולמות הייצור של החברה בישראל ובארה”ב. קבוצת אימקו מייצרת ומרכיבה גם מערכות רפואיות מורכבות, ביניהן מערכת לניטור תפוקת שתן של חברת סרנו מדיקל, ומכשיר ה-ReBorn של חברת Lightfective.

אימקו מספקת את שירותיה ללקוחות בתחומים השונים באמצעות שתי חטיבות. החטיבה התעשייתית מאגדת תחתיה את החברות הבנות אתנה ו EMT והחטיבה הבטחונית מאגדת את פעילות החברות  אימקו פרויקטים, ניר אור ו  ADTi בארה”ב. חטיבות הקבוצה מחזיקות, כל אחת בתחומה, ביכולות הנדסה, ייצור, והרכבה מתקדמות של פתרונות מקצה אל קצה עבור חברות מובילות בתעשייה בישראל ובעולם. שותפויות אלה מדגישות את יכולתה של קבוצת אימקו לספק פתרונות ייצור והרכבה מלאים של מערכות טכנולוגיות מורכבות עבור לקוחות מסקטורים שונים, החל מתחום הבטחון והרחפנים דרך תחום הביוטי והרפואה ועד העולם האזרחי.

“אנו רואים בחברת אימקו כשותפה טכנולוגית להצלחה של GPSdome2, עם שיתוף פעולה ומאמצים משותפים הצלחנו יחד לעמוד בביקושים הגבוהים שנוצרו עקב המצב בישראל והביאו ליתרון משמעותי לכוחות בשדה הקרב”, שיתף עומר שרר, מנכ”ל ומייסד אינפינידום.

אריאל קנדל, מנכ”ל קבוצת אימקו, הוסיף: “לקוחות מתחומים שונים על פני התעשייה הצבאית, הרפואית והאזרחית בוחרים בקבוצת אימקו בתור קבלן המשנה שייצר עבורן את הפתרונות הייחודיים שלהן, תוך עמידה בתקני איכות גבוהים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.”


קרדיט צילום: אינפינידום

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות