תחנות כוח UGREEN לתרחיש חירום

ביקונקט משיקה את תחנות הכוח של UGREEN הכוללות אפשרות לחיבור לטעינה סולארית. במקרה חירום או הפסקת חשמל, תחנת הכוח הניידת העוצמתית של UGREEN מעניקה חשמל זמין למכשירי החשמל הביתיים.

תחנות הכוח כוללות אלגוריתם מובנה המתאים את המתח למכשירים כבדים לצריכה מותאמת ואפשרות להורדת אפליקציה ייעודית על מנת לצפות בביצועי המכשיר, להתאים את ההגדרות, לבצע בדיקות בזמן אמת ממכשיר הסלולר כולל פונקציות שניתן להפעיל דרך האפליקציה כגון מצב חסכון באנרגיה, מצב שקט, נעילת ילדים ועוד.

בנוסף תחנת הכוח כוללת,  טעינה מהירה ל-80% קיבולת תוך 50 דקות ותוך כשעה וחצי ל-100%. תחנות הכוח יכולות לשמש עד 13 מכשירים בו זמנית, 6 מכשירים בחיבור רגיל (AC), 2 מכשירים בחיבור USB-A, 2 מכשירים בחיבור USB-C ו- 3 מכשירים בחיבורDC .

ניתן לרכוש פאנל סולארי של UGREEN במחיר של החל מ- 999 ₪: הפאנלים יכולים להטעין את תחנת הכוח בתוך 4 שעות באמצעות אור שמש ישיר. הפאנל עמיד בפני טיפות מים, מתקפל ונייד ומגיע עם סטנד הכולל מראה ועוקב אחרי השמש, לקליטה יעילה של אור השמש.

בסדרה ישנם 3 תחנות כוח:

תחנת כוח ניידת Power Station בהספק w600 במחיר של 2190 ₪

תחנת כוח ניידת Power Station בהספק w1200במחיר של 3990 ₪

תחנת כוח ניידת Power Station בהספק w 2200במחיר של 5990 ₪

מביקונקט נמסר כי “רבים קונים גנרטורים או תחנות כוח בלי להבין האם המוצר מתאים לצרכים שלהם. לכל מכשיר חשמלי צריכת חשמל אותו הוא “מושך” מרשת החשמל. מקרר לדוגמא, אשר צריכת החשמל שלו היא לדוגמא 50w-80w  לשעה, מסוגל להיות מופעל ע”י תחנת כוח בהספק של w600 כ- 12 שעות, ואילו אותה תחנת כוח  תספיק רק לעד-45 דקות עבור תנור שצריכת החשמל הבייתית שלו גבוהה מאוד ויכולה להגיע ל-790w. ולכן לפני הקניה צריך לבדוק כמה ואילו מכשירי חשמל נרצה להפעיל בו- זמנית בזמן הפסקת חשמל ולטווח הזמן שהוגדר למוצר”

ניתן להשיג בקרביץ, KSP, באג, ואצל המשווקים המורשים ובאתר ביקונקט.


קרדיט: ביקונקט

תגובות סגורות