אלון קנטור מונה לשותף בקרן 10D

אלון קנטור מצטרף כשותף לקרן הון הסיכון 10D, ויוביל השקעות בחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים בתחומים שונים, בדגש על חברות הפועלות בתחומי הסייבר וה-Defense.

אלון הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום הסייבר. הוא כיהן בתפקיד סמנכ”ל פיתוח עסקי של צ’קפוינט אשר במסגרתו הוביל שותפויות, מיזוגים ורכישות וחדירה לשווקים חדשים ברחבי העולם. לפני כשש שנים ייסד אלון את חברת הסטארטאפ TOKA, המספקת פתרונות סייבר לממשלות, ארגוני ביון, Homeland security וגופים נוספים בעולם, וכיהן כמנכ”ל החברה. חברת TOKA הינה מהחברות המבטיחות בתחומה אשר גייסה מקרנות בינלאומיות מובילות כדוגמת A16Z, Upfront Ventures, Dell, Entrée Capital, Eclipse VC. אלון בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.

קרן 10D הוקמה בשנת 2019 ומנהלת השקעות בהיקף של מעל ל-350 מיליון דולר בשלוש קרנות שונות. הקרן השקיעה בלמעלה מ-20 סטארטאפים בהם היוניקורנים Weka, DriveNets ו- Augury וכן בחברות הצומחות Exodigo, Juno Journey, OneStep ו-Obligo. השותפים בקרן – יהל זילקה, רותם אלדר, איתי רנד ועדי דנגוט זוקובסקי, בעלי ניסיון עשיר בהשקעות בעשרות חברות בשלבים הראשוניים שלהן, ביניהן: Waze, WalkMe, Moovit, Appsflyer, Valens, Argus, Aidoc ורבות אחרות. 10D מתמקדת כיום בחברות בעלות טכנולוגיות פורצות דרך שעושות שינוי משמעותי בתחומן, עם מודלים עסקיים חדשניים ושמאחוריהן יזמים יוצאי דופן.

“אני שמח להצטרף ל-10D ומזדהה עם הערכים והחזון של הקרן להשקיע בחברות בשווקים חדשים לגמרי או שווקי ענק שעוברים טרנספורמציה. 10D עובדת עם היזמים בהם היא משקיעה במודל של שותפות, נתינה ועבודה צמודה על יעדים משמעותיים של החברה, ואני מצפה בקוצר רוח לעבודה המשותפת.”, מסר קנטור.

יהל זילקה, שותף מנהל בקרן 10D: “אנחנו גאים לצרף לשורותינו את אלון, אשר מלווה אותנו כיועץ לקרן מיום הקמתה. אלון היה מבכירי צ’קפוינט ותרם רבות בהפיכתה למובילה עולמית בתחומה ומביא איתו ניסיון רב ומגוון בתחומי הסייבר וה-Defense הן במישור העסקי והן בחדשנות טכנולוגית. בשש השנים האחרונות אלון היה יזם והוביל חברת הזנק מרעיון למכירות משמעותיות בתחום מאתגר. ניסיונו העשיר יתרום רבות לחברות הפורטפוליו הקיימות והעתידיות בסיוע בבניית אסטרטגיה, תכנון ופיתוח מוצר, יציאה לשוק וצמיחה.”

רותם אלדר, שותף מנהל בקרן 10D: “צירופו של אלון לצוות השותפים בקרן הוא חלק מהמהלך האסטרטגי שהקרן מובילה להרחבת השקעותיה בתחום הסייבר; תחום שבשנים האחרונות מייצג אחוז הולך וגדל של חברות הצמיחה והאקזיטים בישראל. בנוסף, צירופו של אלון לצוות מחזק את המומחיות שלנו בתחום ה-Defense, תחום שאנו צופים שיראה עלייה משמעותית בשנים הקרובות, ויהפוך את ישראל למובילה עולמית״.


קרדיט: D10

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות