חדשות היום

גילת ממשיכה להרחיב את פעילותה בשוק קישוריות האינטרנט בטיסה (IFC) ומדווחת על קבלת הזמנות ביותר מ-14 מיליון דולר

ההזמנות התקבלו משיתופי פעולה עסקיים חדשים ומלקוחות קיימים

 חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיית פתרונות ושירותים לרשתות תקשורת לוויינית, מודיעה היום על קבלת הזמנות ממספר ספקיות שירות ואינטגרטורים מובילים עבור מוצרי ופתרונות החברה לקישוריות אינטרנט בטיסה (IFC) בסכום העולה על 14 מיליון דולר. ההזמנות כוללות ציוד לרשתות לווין, מגברים (SSPAs)  ומוצרי עזר נוספים לתחום ה- IFC.

הזמנות אלו, הן ראיה למובילותה ומיצובה העסקי של גילת בשוק האינטרנט בטיסה לתעופה אזרחית ועסקית. מובילות זו תתחזק משמעותית כתוצר של הרכישה האחרונה של גילת של Stellar Blu Solutions. הפתרונות המוטסים של גילת, הידועים בביצועים, באמינות ובחוויית המשתמש הגבוהים שהם מספקים, מותקנים על גבי אלפי מטוסים בעולם המאפשרים אינטרנט בטיסה.

“אנו גאים שנבחרנו על ידי ספקיות שירותי לוויין ואינטגרטורים מובילים לאספקת טכנולוגיית הדור הבא של שירותי האינטרנט לטיסה, הן במסגרת הזמנות המשך והן על ידי שיתופי פעולה עסקיים חדשים”, מסר חגי כץ, סמנכ”ל שיווק ומוצרים בגילת. “לצד הגידול המהיר והמתמשך בביקוש ליכולות אינטרנט בטיסה, גילת מחויבת לספק את היצע הפתרונות המתקדם והמקיף ביותר במענה למגוון רחב של דרישות השוק”.


קרדיט:חברת גילת

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות