חדשות היום

הסטארטאפ Sensi.AI מגייס 31 מיליון דולר בסבב B לשיפור פלטפורמת הבינה המלאכותית המיועדת לטיפול בגיל השלישי

את הסבב הובילו במשותף Zeev Ventures ו –Insight Partners , בהשתתפות Entrée Capital ומשקיעים קיימים נוספים; הגיוס ישמש לפיתוח המוצר ולהמשך התרחבות החברה

חברת Sensi.AI, המובילה טכנולוגיה חדשנית בתחום הטיפול הווירטואלי מבוסס בינה מלאכותית, מגייסת 31 מיליון דולר בסבב גיוס B. סבב זה מביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-53 מיליון דולר. את הסבב הובילו במשותף Zeev Ventures ו-Insight Partners, בהשתתפות המשקיעים הקיימים Entrée Capital, Flint Capital, Jibe Ventures ו-Secret Chord Ventures

משבר הטיפול בבני הגיל השלישי ההולך ומחריף, המאופיין במחסור חמור במטפלים ועלייה מתמדת בעלויות הטיפול, הוביל את Sensi.AI לצמיחה מרשימה של, פי שלושה משנה לשנה. החברה בימים אלה מגדירה מחדש את מושג ההזדקנות בבית.

לחברה 70 עובדים עם משרדים בתל אביב, אוסטין טקסס, ופאלו אלטו קליפורניה. סניף החברה בישראל כולל כ – 40 עובדים, ועבר פרידה כואבת בעת הלחימה מיובל הליבני, מנהל בחברה, כאשר נהרג בעת שירות מילואים ב9.10. יובל תרם רבות להתקדמות החברה במקצועיות ומסירות והינו חלק מרכזי מהצלחת החברה וצמיחתה המהירה בשנים האחרונות. 

מנתוני האיגוד האמריקאי לגמלאים (AARP) עולה כי 90% מהמבוגרים מעדיפים להזדקן בבית, אך מחקר של MissionCare Collective חושף כי 89% מסוכנויות הטיפול נאלצו לדחות לקוחות שביקשו להיות מטופלים בביתם, בשל המשבר המתמשך בכוח העבודה. סוכנויות טיפול ביתי ברחבי ארצות הברית מתמודדות כיום עם הצורך לספק טיפול איכותי תוך הרחבת פעילותן באופן יעיל.

פלטפורמת הקול החדשנית של Sensi.AI הובילה למהפכה בתחום הטיפול הביתי, על ידי זיהוי וחיזוי אירועים משמעותיים מבחינה טיפולית, תוך שמירה על פרטיות הלקוח. הפלטפורמה מספקת לסוכנויות הטיפול הביתי תובנות קריטיות לגבי בריאותם של הקשישים, ומאפשרת התערבות מהירה ובניית תוכניות טיפול מותאמות אישית. הפלטפורמה תורמת להפחתה באשפוזים, שיפור מערכות היחסים בין מטפלים למטופלים והארכת משך הזמן שבו קשישים יכולים להישאר בביתם. מערכת הבינה המלאכותית של Sensi מזהה ומספקת למעלה מ-100 סוגים של תובנות חיוניות, כולל סימנים מוקדמים לדלקת ריאות, זיהומים בדרכי השתן, עמידות לטיפול, שינויים קוגניטיביים ומקרי חירום כמו נפילות.

כיום Sensi.AI בולטת בשוק הגלובלי של הטיפול בגיל השלישי, המוערך ביותר מ-390 מיליארד דולר, כפלטפורמת הטיפול הביתי הווירטואלית הראשונה בעולם הפועלת 24/7 ומשתמשת בטכנולוגיית בינה מלאכותית קולית. חדשנות פורצת דרך זו מאפשרת לספקי טיפול ארוכי טווח להתמודד עם אתגרים משמעותיים בתעשייה, תוך מתן תובנות ותמיכה חסרות תקדים בטיפול בקשישים.

“כאשר הלקוחות שלנו אומרים ש-Sensi היא יותר מטכנולוגיה, עם לב פועם מאחוריה, אנחנו יודעים שאנחנו בדרך הנכונה. אנו מחויבים להבטיח שכל אדם, המתחיל את שלב ההזדקנות שלו, יוכל להזדקן בכבוד בנוחות ביתו, המקום האהוב עליו ביותר”, אומרת רומי גובס, מייסדת שותפה ומנכ”לית Sensi.AI. “מימון זה ממשקיעים מובילים יסייע לנו להמשיך ולפתח את המוצר שלנו, להרחיב את אסטרטגיית השיווק שלנו, ולהפוך את החזון שלנו למציאות”.

אורן זאב, שותף מייסד ב-Zeev Ventures, מוסיף ואומר: “כשהכרתי את Sensi, מיד זיהיתי את גודל הבעיה שהם פותרים. הפתרון דורש יותר מיישום טכנולוגיית AI. אני בטוח שטכנולוגיית הבינה המלאכותית הקולית המתקדמת של Sensi, בשילוב עם הצוות המוכשר שלהם, יובילו לטרנספורמציה במערכת הטיפול כפי שלא נראתה מעולם”.

ג’ף הורינג, מייסד שותף ודירקטור ב-Insight Partners, הוסיף: “כשנחשפנו ל-Sensi, התרשמנו מיד מהחזון של הצוות ב – Sensi ומהגישה החדשנית שלהם לטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי. שימוש ייחודי זה בבינה מלאכותית מדגים את הפוטנציאל של הטכנולוגיה ליצור חברה מחוברת ואכפתית יותר, תוך פתרון בעיות אמיתיות המשפיעות על מיליונים. Insight גאה לתמוך ברומי ובצוות Sensi, ואנו מצפים לפרק הבא המרגש יחד”.


קרדיט: Sensi.AI

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות