ורביט משיקה שירות תמלול בזמן אמת לדיונים משפטיים

הפלטפורמה, מבוססת AI, תתעדכן עם יכולות חדשניות כמו גילוי סתירות בין עדויות והמלצות לעורכי דין על שאלות לעדים. 

חברת Verbit, המפתחת ומנהלת את פלטפורמת ה-verbal intelligence המובילה בעולם, משיקה כלי חדש Legal Real-Time, המספק שירותי תמלול משפטיים מבוססי AI.

הפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית ופועלת בענן באמצעות אתר מאובטח של החברה, ללא צורך בהתקנת חומרה. קהל היעד העיקרי הוא סוכנויות ה-Court Reporting בארה”ב שמספקות ללקוחותיהן – משרדי עורכי דין, שירותים לתמיכה בהליכים משפטיים כשהשירות הראשי שבהם הוא יצירת התמליל הרשמי והמוסמך של ההליך המשפטי. הפלטפורמה של ורביט תאפשר לעוסקים בענף לקבל תמלול בזמן-אמת של דיונים בבתי המשפט, תצהירים, שימועים, בוררויות, פסקי דין וכל הליך אחר. עורכי הדין יכולים לעקוב אחר התמליל בתצוגה נפרדת תוך כדי הפגישה או הדיון, לדפדף בו, לחפש מונחים מסוימים ולהשמיע קטעים מהאודיו בזמן אמת על פי הצורך.

הכלי החדשני כולל שפע של פיצ’רים לייעול תהליך העיבוד של הטקסט, כולל תמלול נכון ומדויק של מונחים מקצועיים ושמות, מילון דינמי להוספה של מושגים בזמן ההליך, אבחנה בין דוברים שונים עם שמותיהם ותפקידיהם, הוספת אירועים משפטיים שונים, קיצורי מקשים לעריכה מהירה ואפשרות קלה להמנע מהקלטה (off the record) או להשמיע מה נאמר (playback). מערכת Legal Real-Time תמשיך להתעדכן עם שיפור יכולות הבינה המלאכותית כדי לספק לצדדים המתדיינים יכולות חדשניות כמו גילוי סתירות בין עדויות והמלצות לעורכי דין על שאלות לעדים.

יאיר אמסטרדם, מנכ”ל ורביט: “לסוכנויות ה-Court Reporting בארה”ב יש כיום מחסור משמעותי בכוח אדם לביצוע העבודה והן מתקשות לעמוד בעומס של ההליכים המשפטיים שמתקיימים באינספור בתי משפט ומחוצה להם, ולכן הן מחפשות טכנולוגיות מתקדמות כדי לגשר על הפער. הכלי החדשני, שתוכנן ומתעדכן בעזרת מומחי משפט, ממנף את יכולות הבינה המלאכותית כדי לספק טיוטות מהירות ותמלול סופי מזורז וכך לאפשר לעורכי הדין לבצע את עבודתם באופן טוב יותר ויעיל.”

ורביט מפתחת ומנהלת את פלטפורמת ה-verbal intelligence (אינטליגנציה ורבלית) המובילה בעולם, שמבצעת תמלול וכתוביות באמצעות שילוב של בינה מלאכותית ובינה אנושית על מנת לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול מקצועי שמעביר את משמעות הדברים באופן המדויק ביותר. הטכנולוגיה של ורביט יודעת לפענח כל מבטא, לזהות מונחים בתחומים שונים, לסנן רעשי רקע ועוד ומסייעת בין היתר לחברות ולארגונים בהנגשה ובתיעוד. הפלטפורמה מספקת באמצעות Generative AI תובנות מעל גבי המלל המתועד, בהן סיכומים, ראשי פרקים, מילות מפתח, הצעות לכותרות ושאלות על גבי הטקסט. היא גם מייצרת תובנות ומזהה מידע חשוב ומעבירה אותו למקומו המיועד בתוך תהליכי העבודה של הלקוח.

החברה הוקמה בשנת 2017 ופועלת ממשרדים בישראל, ארה”ב, בריטניה, אוקראינה וקנדה. לורביט למעלה מ-4000 לקוחות, מתוכם כמה מהארגונים מהגדולים בעולם בתחומי התקשורת, טכנולוגיה, אקדמיה, משפט ועוד, בהם רשת פוקס, CNN ,NBC , הרווארד, סטנפורד, לונדון ביזנס סקול, קורסרה, קלטורה ועוד.


קרדיט:Verbit

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות