חדשות היום

חברת הסייבר Semperis הבטיחה מימון אסטרטגי של 125 מיליון דולר על פי שווי של מעל למיליארד דולר

חברת הסייבר Semperis, חלוצה בתחום ניהול ואבטחת זהויות בארגונים, הבטיחה מימון אסטרטגי של 125 מיליון דולר בהון וחוב מ- J.P Morgan ו- Hercules Capital, על פי שווי של מעל למיליארד דולר. הגיוס מצטרף לסבב C בהיקף של 200 מיליון דולר שהיה בשנת 2022 בהובלת KKR. ההשקעה החדשה תאפשר לחברה להשקיע בחדשנות המוצר ולתמוך בגידול הגלובלי של מספר הלקוחות.

Semperis מופיעה ברשימת 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של דלויט במשך ארבע שנים רצופות ועוקפת בעקביות את עמיתיה בענף. החברה מספקת את פלטפורמת ההגנה המקיפה ביותר של מערכות הזהות ומהימנה על ידי הארגונים והגופים הממשלתיים הגדולים בעולם, כדי לצמצם באופן דרמטי את שיעור ההצלחה של תוכנות כופר והתקפות הרסניות אחרות. דוח ה-Total Economic Impact™ של Forrester לשנת 2024  מפרט את החיסכון הפוטנציאלי של מיליוני דולרים עבור ארגונים לאחר פריסת Semperis, כולל קיצור זמן השבתת המערכות ב-90 אחוז, השקעת 40 אחוז פחות זמן במעקב ידני אחר איומים, והפחתת סיכון הסייבר הכולל לפני, במהלך ולאחר המתקפה.

Semperis הוקמה בשנת 2014 על ידי מיקי ברזמן, מנכ”ל, גיא טברובסקי, CTO ומתן ליברמן, שמנהל את הפעילות בישראל. החברה מעסיקה למעלה מ-400 עובדים, מתוכם 150 בישראל והשאר במשרדים בניו ג’רסי ובקנדה. בין לקוחות החברה Lenovo, Prime Healthcare, Sanofi, United Airlines, Starbucks, Hertz ועוד רבים אחרים, שכוללים מעל ל-100 מיליון זהויות משתמשים שונות. 

Semperis היא מובילה ברורה בתחום הקריטי של הגנה על מערכות זהות, עם מניעה, זיהוי ותגובה,” אמר סקוט בלוסטיין, מנכ”ל ו-CIO ב-Hercules Capital. “ארגונים מובילים ברחבי העולם תלויים ב-Semperis כדי לשמור על סביבת Active Directory ההיברידית שלהם, שהיא הבסיסית לתשתית המחשבים ומטורגטת באופן קבוע על ידי תוקפים.”

עבור צוותי אבטחה המופקדים על הגנה על סביבות היברידיות ומרובות עננים, Semperis מבטיחה את השלמות והזמינות של שירותי המידע הארגוני הקריטי בכל שלב בשרשרת הפגיעה של מתקפת סייבר בארגון ומצמצמת את משך ההתאוששות ב-90%. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Semperis, נבנתה במטרה לאבטח סביבות Active Directory היברידיות ומגנה על למעלה מ-100 מיליון זהויות מפני התקפות סייבר, פריצות למאגרי הנתונים ושגיאות. הארגונים המובילים בעולם סומכים על Semperis בזיהוי פגיעות, יירוט התקפות סייבר והתאוששות מהירה מתוכנות כופר ואירועים אחרים של פגיעה בשלמות הנתונים.


קרדיט:Semperis

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות