חדשות היום

יאיר אמסטרדם מונה למנכ”ל Verbit

חברת Verbit, המפתחת ומנהלת את פלטפורמת ה-Verbal Intelligence המובילה בעולם, מודיעה על מינוי יאיר אמסטרדם למנכ”ל החברה, לאחר ששימש כמנכ”ל זמני מאז חודש פברואר.

יאיר בעל ניסיון של מעל לשני עשורים בניהול ושימש מנהל תפעול ראשי (COO) ונשיא ורביט. הוא כיהן בעבר סמנכ”ל רכש גלובלי ב-Verint, מנהל תפעול ראשי ב- Ex Libris וב-ProQuest ומכהן בדירקטוריון Glassbox. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ושימש מרצה במי”ל בתחומי ניהול תפעול, רכש בינלאומי וניהול מו”מ.

מאז כניסתו לתפקיד המנכ”ל הזמני השיקה Verbit שורה של חידושים טכנולוגיים עבור לקוחותיה, בהם Captivate™, טכנולוגיית התמלול פורצת הדרך של ורביט, המספקת פתרונות מדויקים שניתן להתאים לצרכי הלקוח הספציפיים, Legal Real-Time, המבצעת תמלול אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית של דיונים משפטיים עבור עורכי הדין ברחבי ארה”ב ושותפות אסטרטגית עם ENCO המעניקה ללקוחות המדיה של ורביט מגוון אפשרויות עבור מקודדי חומרה וכתוביות בענן. בנוסף שילבה החברה את  Gen.VTM, כלי בינה מלאכותית המבוסס על Generative AI, המעניק למשתמשים בפלטפורמה אפשרות לייצר תובנות מתוך הטקסט בזמן אמת.

“יאיר הוכיח את יכולותיו ומנהיגותו בשנים האחרונות כסמנכ״ל התפעול ונשיאה של ורביט. מאז שנכנס לתפקידו כמנכ״ל בפועל בפברואר האחרון, נוכח הדירקטוריון ביכולותיו כמנכ״ל שהינן הרבה מעבר לניהול אופרציה. יש לו את החזון הדרוש ואת המחויבות המלאה להוביל אותה לעבר מימוש חזון זה בעזרת מוצרים חדשניים עתירי טכנולוגית AI מתקדמת. אנחנו כבר רואים את הניצנים הראשונות של עבודתו בכיוון זה ואנו עוקבים בציפיה בטוחה לראות את ורביט מממשת את הפוטנציאל האמיתי הטמון בה תחת ידו של יאיר.” אמר חבר הדירקטוריון רוב שוורץ, שותף מנהל בקרן Third Point Ventures.

יאיר אמסטרדם: “אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון בי, וגאה להיכנס לתפקיד של מנכ”ל ורביט. כחברה מובילה בתחום האינטליגנציה המילולית, אנחנו מחויבים לחדש ולהביא לשוק טכנולוגיות AI חדשות המסייעות ללקוחותינו להשיג את המטרות והיעדים העסקיים שלהם.”

קרדיט: אודי אלדרוטי

ורביט מפתחת ומנהלת את פלטפורמת ה-Verbal Intelligence (אינטליגנציה מילולית) המובילה בעולם, המבצעת תמלול באמצעות שילוב של בינה מלאכותית ובינה אנושית על מנת לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול מקצועי שמעביר את משמעות הדברים באופן המדויק ביותר. הטכנולוגיה של ורביט יודעת לפענח כל מבטא, לזהות מונחים בתחומים שונים, לסנן רעשי רקע ועוד ומסייעת בין היתר לחברות ולארגונים בהנגשה ובתיעוד. הפלטפורמה מספקת באמצעות Generative AI תובנות מעל גבי המלל המתועד, בהן סיכומים, ראשי פרקים, מילות מפתח, הצעות לכותרות ושאלות על גבי הטקסט. היא גם מייצרת תובנות ומזהה מידע חשוב ומעבירה אותו למקומו המיועד בתוך תהליכי העבודה של הלקוח.

החברה הוקמה בשנת 2017 ופועלת ממשרדים בישראל, ארה”ב, בריטניה, אוקראינה וקנדה. לורביט למעלה מ-4000 לקוחות, מתוכם כמה מהארגונים מהגדולים בעולם בתחומי התקשורת, טכנולוגיה, אקדמיה, משפט ועוד, בהם רשת פוקס, CNN ,NBC , הרווארד, סטנפורד, לונדון ביזנס סקול, קורסרה, קלטורה ועוד.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות