סיכום תערוכת ניו-טק 2024!!!

תערוכת ניו-טק – התערוכה המובילה לענף ההיי-טק והאלקטרוניקה בישראל, הסתיימה בהצלחה, תודה ל 12,500 המשתתפים באירועי ניו-טק 2024 !!!

ב-28 במאי נפתחה תערוכת ניו-טק 2024 באקספו ת”א.  בתערוכה המגוונת הציגו כ-150 חברות מתחומים רבים המקיפים את תעשיית ההיי-טק והאלקטרוניקה העולמית – מרמת הרכיב והמעגל, דרך ייצור וקבלני משנה ועד מערכות, ציוד בדיקה, אופטיקה, תשתיות, רובוטיקה, אוטומציה, מערכות לניהול, וכל השירותים הנלווים לפיתוח וייצור אלקטרוניקה.

לצד התערוכה השנה התקיימו מספר כנסים ואירועים מקצועיים במגוון רחב של תחומים, אוטומציה ורובוטיקה, AI, Machine Vision & Machine Learning, Embedded Solutions & IoT,  המפעל החכם – Industry 4.o, כנס הדפסות תלת ממד, Opto-Tech וכנס אוטומוטיב.

לדברי תומר גור-אריה, המנכ”ל והבעלים של קבוצת ניו-טק מגזינים גרופ בע”מ: “השנה, נערכה התערוכה לצד מלחמה שנכפתה עלינו בצורה אכזרית ופגעה קשות במדינת ישראל. צבא ההגנה לישראל משיב במלחמה עוצמתית וחזקה אך הדרך להשגת מטרות המלחמה עוד ארוכה. אנו מתפללים ומייחלים להשבת החטופים במהירות האפשרית וללא דיחוי ושובם של חיילנו בשלום ולשלום.חברת ניו-טק פועלת לקידום ענף ההיי-טק גם בעת הזאת ועושה הכל על מנת לשמר את הפעילות ככל הניתן.

המפגש השנתי שיצרה תערוכת ניו-טק בין היצרנים, הספקים הרבים והחידושים הטכנולוגיים ובין קהל המבקרים, שכולל המהנדסים, מפתחים, מנהלים, קניינים ומנהלי רכש, מנהלי פרויקטים, אנשי ייצור והנדסה, בחברות הסטארט-אפ בהיי-טק, במפעלים השונים, בחברות הביטחוניות ושאר חברות הטכנולוגיה ואלקטרוניקה, היה חשוב השנה יותר מתמיד והיה מוצלח במיוחד.”

עוד הוסיף תומר גור-אריה, “לאחר עבודה של חודשים רבים, סביב השעון להצלחת התערוכה ומגוון אירועי ניו-טק, אנו גאים להסתכל בסיפוק רב על הצלחת התערוכה שהיא ללא ספק האירוע הגדול ביותר לענף ההיי-טק והאלקטרוניקה, ואחד מהאירועים המובילים בישראל בכלל, חברת ניו-טק משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לאורך כל השנה בחקר שוק, בשיווק האירועים ותערוכה, ובהבאת תכנים מהמתקדמים בתעשייה תוך כדי שיתוף פעולה עם גורמים מובילים בארץ ובעולם, לכנסים ולתערוכות, למגזינים השונים של חברת ניו-טק ולאתרי האינטרנט שלנו.”

תודה רבה לאלפי המבקרים, למציגים הרבים ולמרצים שליוו את הכנסים המקצועיים הרבים שקיימנו לצד התערוכה. אנחנו נמשיך וניתן את כל התמיכה הנדרשת, נחזק את הקהילות ואת האחדות ביננו,  נחזק את הכלכלה ונשמור על גחלת הצמיחה והשגשוג. עוד יבואו ימים טובים בעז”ה – יחד ננצח!

 

אנחנו עם הפנים קדימה לתערוכת ניו-טק 2025 –  שתתקיים ב 20-21 במאי 2025 בביתן 1 באקספו ת”א. מצפים לפגוש אתכם באירועים בתערוכת ובכנסים של חברת ניו-טק מגזינים בע”מ.

ARROW

בשנה האחרונה ארו ישראל קיבלה מספר רב של נציגויות נוספות כחלק מהמשך מגמת הקונסולידציה הן של יצרנים והן של ערוצי הפצה והגדולים שבניהם: Infineon, Lattice , Allegro,Skyworks וכן Silabs שאף הציגו איתנו במהלך התערוכה את פתרונות הקישוריות החדשים שלהם ויכולות AI.

אלדד יסעור, ארו ישראל

“תערוכת ניו טק הייתה מוצלחת מבחינתנו ובמיוחד השנה לאור התקופה האחרונה”, אומר אלדד יסעור מנכ”ל ארו. “הביתן של ארו היה במיקום טוב ובעל עיצוב ייחודי בנוף התערוכה ומשך מספר רב של לקוחות ומבקרים. הצלחנו לזהות פרויקטים והזדמנויות חדשות יחד עם הזדמנות לפגוש לקוחות ותיקים מחוץ למסגרת השגרתית. גם השנה הצטרפו אלינו מספר יצרנים אשר קיבלו במה להציג טכנולוגיות חדשות ואף הם זכו בהתעניינות רבה.

השנה האחרונה התאפיינה בירידה בביקושים ובהתקצרות זמני האספקה וזאת אחרי ששנתיים התעשייה התמודדה עם חוסרים גדולים וזמני אספקה ארוכים מאד, דבר אשר גרם להצטברות מלאים בכלל התעשייה. בהמשך למגמה הזאת, אנו רואים שבחודשים האחרונים הביקושים העולמיים לרכיבים החלו לעלות (לפי סקרים עולמיים) וכרגע עדין קשה לצפות מה תהייה השפעה בהמשך.

חלק גדול מהפגישות עם הלקוחות בתערוכת ניו טק, עסקו סביב נושא ההתקצרות היחסית של זמני האספקה”.

בארו ישראל, ממליצים ללקוחות להצטייד לטווח הארוך ולא רק לפי זמן האספקה הנוכחי ולשריין חומר להמשך הפעילות עם גמישות בניהול שרשרת האספקה. בנוסף ממליצים בארו לעבור למודל שרשרת האספקה מתקדם יותר המבוסס על הסכמים לוגיסטיים וקישוריות דיגיטליות, שנבנים בהתאם לאופי ולצרכים השונים של כל לקוח ולקוח.

“הצגנו בתערוכה פתרונות טכנולוגיים רבים ומגוונים של שלל יצרנים בתחומים של מיקרו בקרים ורכיבי אנלוג ורכיבי הספק של ST, חיישנים, דיודות ופתרונות ל-LiDAR של חברת AMS- OSRAM ולצידם הצגנו ופתרונות אלקטרומכניים למגוון רחב של תחומים ובין היתר מחברים לתקשורת בקצבים מהירים מבית SAMTEC וכן פתרונות של חברת 3M כולל חוטים וכבלים מיוחדים” מספר יסעור. “במהלך התערוכה קידמנו את הכנס הטכנולוגי שלנו “Arrow Multisolution Day” שהשנה יעסוק בנושא “AI on the Edge solutions” וגם הצגנו במהלך התערוכה את היכולות שלנו עם השותפים שלנו בנושא זה. אני רוצה לסיים בתקווה שהחטופים וחיילינו יחזרו במהרה ובשלום לביתם וביטחון ושלווה לכל עם ישראל”.

CIDEV

 “היתרון הבולט של CIDEV  הוא ביחס שלנו ללקוחות”, אומר לנו מנכ”ל CIDEV מני הירש.  “אנחנו ממש אוהבים את הלקוחות ודואגים להם. אף פעם לא ניתן מידע שקרי או מטעה. לא ננצל מחסור בשוק לעשות רווח חזירי . לא נבטיח דבר שמראש יודעים שלא נוכל לקיים. תמיד נתאים עצמנו לצרכי הלקוח ולא נגיד זה בלתי אפשרי. אנחנו תמיד פתוחים לשמוע ולעזור בכל בעיה בין אם אישית או מקצועית” .

צוות סידב

זה נשמע התחייבות מאד גדולה ? “נכון , זה ה DNA של החברה ,ואני עומד מאחורי כל מילה .

השנתיים האחרונות היו קשות בישראל, תאר לנו כיצד זה נראה מבחינתם? הנהלת סידב דאגה לצרכים של כל העובדים, ובעיקר שירגישו ביטחון. אצלינו המושג חל”ת אינו קיים. בתקופת הקורונה דאגנו לשלוח לאלו שחלו משלוחי מזון. כל מי שהעדיף לעבוד מהבית , דאגנו ללפטופ ושאר הצרכים. העובדה שכל המנהלים עובדים בסידב למעלה מ 25 שנים אומרת הכל. אלו שעובדים “רק” 10 שנים נחשבים לעובדים חדשים…..

תאר לנו את המצב בשנה האחרונה?  שנת 2024 לא קלה לאף חברה. אנחנו בסידב מאד אופטימיים. בשנתיים האחרונות גדלנו  מאדוהתפתחנו להרבה תחומים חדשים. סידב תמיד נחשבה לספקית מספר אחד לרכיבים פאסיבים , היום אנחנו גם חזקים  מאוד ומובילים בתחומים נוספים כגון : קונקטורים וכבלים, ספקי כח , תצוגות , ותחום הזיכרונות . סידב מפיצה למעלה מ 50 חברות חדשות מהמובילות בעולם ועוד תשמעו על הרבה חדשות בקרוב.

TELSYS

חברת טלסיס חתמה לאחרונה הסכמים עם חברות Ublox  ו –  Renesas. בביתן של טלסיס בתערוכה  הוצגו מספר חידושים טכנולוגיים שיצאו לאחרונה לשוק. פתרונות של חברת Lattice המפתחת רכיבי חומרה מתכנתים ממשפחות Avant  ו  Certus . חברת Lattice מספקת פתרונות לרכיבים מתכנתים לצפיפות עד דרגת ביניים כ  500K LUT’s , בדגש ליישומים רחבי סרט כגון חוזי , ווידאו ותקשורת רבת ערוצים.

אמיר ציוני, טלסיס

חברת RENESAS  הציגה גם היא טכנולוגיות שונות: מיקרו מעבד עם מאיץ חומרתי ייעודי לטובת לימוד בינה מלאכותית ,בקרת מנוע עם פרוטוקולים תעשייתים כגון ETHERCAT מובנה ופתרונות WiFI  ו- Bluetooth.

חברת NXP הציגה בביתן של טלסיס את המעבד החדש  IMX95 על גבי כרטיס סום של חברת Variscite כמו כן הוצגה יכולת של פיתרון לימוד של מערכת למקרים של טרום כשל מערכת, כגון מנוע העובד בקו ייצור.

עבור חברת UBLOX  הוצגו מגוון פתרונות של סלולר, GPS ותקשורת אלחוטי כמו WIFI ו BLE. כדמו הוצג פיתרון למציאת אובייקטים בתוך חלל indoor  המבוסס על מערך אנטנות ו BLE.

חברת Macom הציגה פתרונות להעברת ווידאו על גבי כבלים בטרמינציה של 75 אום ועל גבי תקן Coaexpress. כמו כן הוצג כבל המבוסס סיבי נחושת בעל יכולת העברה של 400Gbps.

בביתן הוצגו פתרונות של סנסורים מוכנים לשימוש מיידי עם אפשרות לשינוי – קסטום במגוון תחומים, אנטנות למגוון יישומים, לחצנים של חברת RAFI הגרמנית בעמידות לתקן IP69. חברת MOLEX  הציגה פתרונות מתקדמים לקצבים גבוהים בהעברה מכרטיס לכרטיס ולגב מערכת ומחברים ל RF ובדיקות בקצב גבוהה.

NISTEC 

בתערוכה הצגנו את היכולות החדשות שלנו בתחום תכנון ייצור והרכבה מעגלים ומוצרים אלקטרוניים. הראנו חלק מהפרויקטים הטכנולוגיים שייצרנו עבור לקוחותינו במגוון תחומים כמו ביטחון, רפואה, רכב, תקשורת, חלל, בינה מלאכותית ועוד. כמו-כן השקנו מחדש את האפליקציה של ניסטק המאפשר ללקוחות שלנו לצפות בנתוני הפרויקטים המבוצעים בחברה בזמן אמת. הישימון זמין להורדה בחינם למשתמשי אנדרואיד בחנות Google Play ומעתה גם למשתמשי אייפון בחנות Ap Store. האפליקציה מאפשרת ללקוח להתעדכן בכל זמן, מכל מקום, באופן שקוף בסטטוס הייצור של הפרויקטים שלו המבוצעים בחברה. בין הנתונים המוצגים ניתן למצוא: תאריך אספקה צפוי, סטטוס העבודה בתחנות הייצור השונות, דיווחי ש”ע לפרויקטים בשלבי עריכת מעגל ועוד.

ארבל ניסן מנהל השיווק והפיתוח העסקי ומנכ”ל Nistec Design : “השקיפות מאפשרת ללקוח שלנו ליהנות מחוויית שירות נוחה וידידותית בכוונתו להרחיב אף יותר את השימוש ביישומן למגוון מידע ופעולות אשר יהיו זמינים ללקוח בכל עת שיבחר”

 

ארבל ניסן, ניסטק

Keysight Technologies

חברת קיסייט (Keysight Technologies), ספקית עולמית של פתרונות לתחומי האלקטרוניקה בדגש על תכנון, בדיקות, ולידציה ומדידות, הציגה בתערוכה סט של פתרונות המיועדים לקחת חלק בפיתוח וייצור הדורות הבאים של טכנולוגיות ומוצרים חדשים, כולל – מובייל, Wi-Fi, בלוטות’, אינטרנט, לוויינות, מכ”מים, ועוד. בין השאר הציגה החברה את מחולל האותות הוקטורי (Vector Signal Generator) המתקדם MXG N5186A, המכיל 4 ערוצים, בעל יכולת ייצור אותות עד 8.5 גיגה-הרץ (GHz), ואפנון תדרים (מודולציה) של עד 960 מגה-הרץ (MHz) בכל ערוץ. המכשיר החדש מצטרף למשפחת מחוללי האותות X-Series, והוא מיועד לייצר סיגנלים מורכבים הנדרשים בתהליכי פיתוח ובדיקה של יישומים מרובי ערוצים ורחבי סרט – בדגש על מגזרי תקשורת, חלל, ותעופה; עוד הציגה החברה בודק מקורות תדר (Signal Source Analyzer) מתקדם מסדרת SSA-X המשמש בפיתוח וייצור של תקשורת Wireless, דור חמש 5G, מחשוב מתקדם ועוד. המכשיר מאפשר מדידה מדויקת של רעש פאזה – כולל בתרחישי תדר מורכבים. המכשיר גם כולל בתוכו ספקטרום אנלייזר, נטוורק אנלייזר ו-VCO Tester; החברה גם הציגה אוסילוסקופ חדש ומתקדם, דגם UXR0594B, המציג באופן ויזואלי אותות מתח חשמלי בתחום תדר של עד 59 גיגה-הרץ (GHz). האוסילוסקופ מבצע מדידה בקצב של 256 מיליארד דגימות בשנייה, והוא כולל תכונה של Fault Hunter – מנוע מבוסס AI המחפש אנומליות בסיגנל הנבדק.

איציק סיטון, מנכ”ל קיסייט ישראל, ציין כי “מהפיכת הדיגיטל בשלה לקפיצת המדרגה הבאה. זו תבוא לידי ביטוי בטכנולוגיות חדשות בעולמות התקשורת שישנו סקטורים ארגוניים-עסקיים שלמים, כמו גם את חיינו האישיים. אלא שהפוטנציאל של הטכנולוגיה מגיע גם עם סביבות מסובכות יותר מאלו שהכרנו בעבר, וקיים צורך בתהליכי בדיקות קפדניים שיבטיחו פיתוח וייצור של רכיבים איכותיים ואמינים. הפתרונות שהצגנו בתערוכה מיועדים לסייע לקשת רחבה של חברות את הכלים בתחומי הבדיקות והמדידות, שיאפשרו להם להאיץ את הפיתוח של הטכנולוגיות החדשות. ראינו את ההתעניינות הרבה בפתרונות שהצגנו מצידן של חברות – החל מסטארט אפים וכלה בארגוני פיתוח וייצור גדולים – הנמצאים בליבה של התעשייה ופעילים בפיתוח הדורות הבאים של הטכנולוגיה העולמית”.

צוות קיסייט

רלקום רכיבים בע”מ

 

רלקום רכיבים התמקדה השנה בהצגת מספר יצרני רכיבים מובילים לתחום הצבאי והתעשיייתי.  בתערוכה נחשפו מספר נציגויות חדשות המרחיבות את מגוון הפתרונות לתחום הצבאיים, התעופה והחלל.

אחד מהם הוא פתרון תקשורת של  חברת Oledcomm שהינה חלוצה בתחום תקשורת LiFi. תקשרות חדשה זו מאפשרת העברת נתונים מאובטחים לטווחים קצרים ובינוניים על בסיס אור. פתרונות התקשורת מיועדים לשווקים האזרחי והצבאי שבהם נדרשת תקשורת מאובטחת החוסכת מקום, משקל ומאפשרת התקנה מהירה ופשוטה.

כמו כן, רלקום רכיבים הציגה יצרן אירופאי מוביל בתחום פתרונות פלסטיקה לשוק הצבאי, תעופתי וחלל. היצרן Demgy נותן מענה מלא בכל טכנולוגיות הייצור של חומרים פלסטיים ובהתאמה לדרישות לקוח ספציפיות. Demgy פיתחו יכולת שימוש במגוון חומרים רב המאפשר שימוש בתנאי סביבה קשים ביותר כדוגמת החומר PEEK שעמיד בטמפרטורות של עד C250º. בתערוכה הוצגו גם פתרונות של הגנות EMI/RFI של חברת Jacques Dubois. החברה מתמחה במתן פתרונות בהתאמה אישית לאפליקציית הלקוח. פתרונות מכניים לזיווד במערכות צבאיות ותעופתיות. היצרן מומחה בניתוח תנאי העבודה של הלקוח והתאמת הפתרון האופטימלי על מנת ליצור מעטפת הגנה למוצר. בתחום האזרחי והתעשייתי הוצגה חברת Metallux המציגה פתרונות של סנסורי לחץ, סנסורי מיקום (לינאריים ומעגלייים) בטכנולוגיה של שכבות עבות. סנסורים אלו מאד קטנים, עמידים בתנאי סביבה קשים ואמינים מאד. כמו כן היצרן פיתח מספר ג’ויסטיקים תעשייתיים לשימוש בעגורנים, מכונות תעשייתיות, רכבים וכלי שייט. גם מוצרי חברת Exxleia שהינה מובילה בפיתוח וייצור טכנולוגיות לתחומי התעופה, הצבא והחלל הוצגו בתערוכה. ליצרן זה יש מגוון רב של מוצרים בעלי הסמכות צבאיות וחלליות,  החל מרכיבים פאסיביים (קבלים ונגדים), רכיבי מגנטיקה, פילטרים וכן מוצרים לתחום ה Motion – טבעות החלקה (Slip Rings) ופוטנציומטרים. חברת Exxelia פיתחה בשנה האחרונה את סדרת הקבלים   MML לתחום התעופתי והצבאי. זוהי סדרה פורצת דרך מסוג Film Capacitor המאפשרת נפח ומשקל קטנים משמעותית ביחס לטכנולוגיות האחרות. בתחום ה PCB הוצגה חברת Ventec. יצרן זה מספק פתרונות לכלל התעשיות הביטחוניות וליצרני ה PCB בארץ ובעולם. Ventec מייצרים Laminates & Prepregs מחומרים שונים. ההתמחות של היצרן היא בחומרים ל High Speed המשמשים בעיקר לתדרים גבוהים (RF) וכן חומרים מסוג (Insulated Metal Substrate)IMS המצטיינים בהולכה תרמית. המצעים מאפשרים הולכה בתחומים של 2.2W/mk עד 10W/mk. בביתן הוצגה החברה המובילה בעולם בתחום של מחברים ופתרונות תקשורת – חברת Glenair. גלנאייר היא חברה ותיקה מאד בתחום המחברים והכבילה לתעשיות התעופה, חלל ומערכות צבאיות. גלנאייר מציגה מדי שנה יכולות פיתוח מתקדמות ביותר ותומכת בכל התעשיות הביטחוניות בארץ בכל הפרויקטים המובילים. יתרון בולט של גלנאייר הינו החדשנות והיוזמה בפיתוח מוצרים קטנים יותר, קלים יותר עבור הלקוחות תוך שימוש בתקשורת חכמה ומתקדמת. גלאנייר מציעים פתרונות חיבור RF/microwave המותאמים עבור אפליקציות תעופתיות, צבאיות וחלליות במגוון סוגי מחברים.

רונן הס, רלקום רכיבים

ABB

ABB Robotics השיקה את תוכנית ה Partner EcoSystem אשר מחזקת את שיתופי הפעולה

רפאל אורן, ABB

 עם חברות נוספות במטרה לספק מערכות רובוטיות עתירות טכנולוגיה כגון: מצלמות חכמות, סורקים מרחביים, מרעידים וייברציונים, גריפרים וצירים נוספים לרובוט/קובוט. כל הערכות מתחברות באופן מלא לפורטפוליו של ABB , מרחיבות אותו ומאפשרות הטמעה מהירה של אפליקציות כגון: Pick & Place, ריתוך ועוד. הפתרונות של ABB מותאמים במיוחד לתעשיות העובדות בשיטת High Mix – Low Volume. כלומר ייצור של מגוון מוצרים גדול בסדרות קטנות.

ABB מספקת פתרונות כוללים להטמעת תהליכי אוטומציה ורובוטיקה במפעל החל משלב ניתוח הצורך, תכנון ואיפיון הרובוט המתאים לאפליקציה, חישוב החזר על ההשקעה (ROI), בדיקת היתכנות (POC), ביצוע סימולציות ותמיכה באינטגרציה. חשוב לנו מאד לשמור על קשר עם הלקוח וללוות אותו משלב האיפיון עד לסיום ההתקנה.

בנוסף למערכות הרובוטיות שלנו, הצגנו גם את מוצרי הבקרה התעשייתית שלנו: בקרי PLC מסדרת AC500 לתעשייה, מערכת סקאדה,  מוצרי SAFETY ועוד. מוצרי הבקרה של ABB מאפשרים פתרונות מתקדמים, קלים לשילוב ובעלי מחזור חיים ארוך.

אודות ABB – חברת ABB היא מובילה טכנולוגית בחשמל ואוטומציה המאפשרת עתיד בר-קיימא ויעיל במשאבים. הפתרונות של החברה מחברים בין ידע הנדסי לבין תוכנות על מנת לייעל את האופן שבו דברים מיוצרים, מונעים ופועלים. החברה השבדית-שוויצרית, קיימת למעלה מ-130 שנה ופועלת מישראל כבר מהקמת תחנת הכח הקיטורית הראשונה  בשנת 1936.

SU -PAD

 סו-פאד, הציגה בתערוכה מגוון רחב של מוצרים ויכולות חדשות. פתרון משטוח, יותר ויותר חברות בשנים האחרונות פותרות כח אדם בקצה קו הייצור לאריזה ומשטוח של המוצרים. היתרון של ממשטח קובוטי הוא שטח רצפה מצומצם וגמישות רבה. ניתן לקנפג אותו למשקלים וגדלים שונים, משטח אחד או יותר, שימוש במעלית ורטיקלית במידה ונדרש למשטח לגובה ועוד. בתערוכה הצגנו כיצד לקחת את המשטוח צעד אחד קדימה והראנו את החיבור בין המשטוח לשינוי. בנוסף הצגנו משטוח על גבי עגלה  אוטונומית מסוגAMR  של חברת MIR. כמו כן הדגמנו פתרון ייחודי לנו של קובוט על גבי עגלה, פתרון שכבר סופק למספר לקוחות ישראלים.פתרון נוסף מענייןשהוצג בתערוכה היה מדגים של מזין גמיש.  אנחנו מייצגים את הפתרון של FLEXIBOWL שמאפשר גמישות בהזנה והחלפה פשוטה בין סטאפים על יד שימוש בטכנולוגיית מזין גמיש מודולרית ופתרון VISION. עוד הראינו בתחום הזה פסל תלת מימדי מבטון (של האמנים אלעד ג’רופי וד”ר אייל ניר) ואת הקובוט החדש שלנו UR-20 שעשה אנימציה מואנשת עם הפסל.   בתחום הריתוך הוצגו פתרונות בתחום הריתוך האולטראסוני והלייזר שבהם מתמחה החברה בהגדרת התכן, ניסויי מעבדה, ייצור כלים ואספקת ציוד ייצור עם ליווי.פתרון חדש נוסף  בתחום הריתוך הוא פתרון LEAK TESTING  של חברת CTS האמריקאית . לצורך כך סו פאד רכשה למעבדת הריתוך שלה  פתרונות של CTS כדי לתמוך בהגדרה ולהדגים פתרונות בדיקת אטימות בדיוקים ובשיטות רבות. בתחום ההדפסה התלת מימדית סו פאד מייצגת את ענקית המדפסות הישראלית סטרטסיס ואת חברת טריטון הישרלאית וטכנולוגיית ה MOLDJET. בתערוכה הוצגו  מגוון טכנולוגיות משלים הנותן, חוזק, רזולוציה ושילוב חומרים. בתערוכה הוצגו  חלקים של חברת פיקודיה, שמייצרת פתרונות דיאגנוסטיקה רפואיים מבוססי מיקרופלואידיקה. “הראנו איך באמצעות השילוב של טכנולוגיית הפוליג’ט וה FDM הם מייצרים, חלקי מיקרופלואידיקה, חלקי מכונה, וחלקים תומכי ייצור ומאפשרים לעצמם יתרון תחרותי של שנים בקצב ובחדשנות הפיתוח” אומר זיו שדה מנכ”ל סו פאד. “בנוסף הראינו חלקים של חברת BIONIC HIVE, חברה זו הינה סטרט אפ ישראלי ייחודי שקיבל התייחסות  מאמזון ומאילון מאסק בעצמו. זה פיתוח של עגלות רובוטיות שיודעות לטפס על מדפים לצורך משיכת הפריטים (הקרטונים). השימוש שלהם במדפסת אפשר להם חסכון של 50% בקצב הייצור כך שבאותם.

זיו שדה,סו-פאד

FANUC

FANUC חברת הרובוטיקה הגדולה בעולם, הציגה פתרונות רבים הסובבים את המפעל! רובוטים משולבי שולחן סובב, מצלמות בטיחות לעבודה עם רובוט תעשייתי וללא גדרות. עוד הציגו את סדרת הקובוטים המובילה CRX עם יכולת הרמה מ 5 קג ועד 30 קג! תוכנת משטוח חדשה מבית  פאנוק PalletTool3, הוצגה וניתנה ההזדמנות לקהל הרחב לייצר תוכנית משטוח חדשה תוך דקות כולל מיקומים, זוויות, הוספת חוצצים ועוד. וכל זאת במטרה לתת למפעיל בקו לבנות תוכנית חדשה לכל מוצר ובכך לאפשר הטמעת קובוט למפעלים עם סדרות קצרות מאוד. בנוסף, הוצגה תוכנת הסימולציה והתכנות של פאנוק ROBOGUIDE התוכנה מאפשרת תכנון ותכנות קו ייצור ואופטימיזציה על ידי תיאום דיגיטלי על מנת לוודא בחירת מודל רובוט מדויק, חישוב זמן מחזור, אופטימיזצית מיקום הרובוט ועוד. כמו כן, פאנוק מספקת ביחד עם הרובוט או הקובוט פתרונות וויז׳ן מובנה של פאנוק בצילום דו מימד ותלת מימד וכן ציוד פריפריאלי נוסף. פאנוק מספקת   מכונות CNC, מכונות הזרקת פלסטיק ופתרונות נוספים הסובבים את המפעל – Where there’s automation, There’s FANUC.

אסף פליישמן, פאנוק

 

 

SANMINA

סנמינה הציגה בתערוכה  2 מערכות חדשות המיוצרות בחברה, האחת מכשיר רפואי מהפכני בעל יכולת אבחון מוקדם של שבץ ודמנציה של חברת Quantalx והשניה מערכת של חברת ביוניקס המאפשרת הדמיה תלת מימדית ועיבוד מידע למנתחי עיניים, טכנולוגיה הלקוחה מקסדת הטייסים. סנמינה היא חברת ייצור גלובלית מהמובילות בעולם,המתמחה בייצור ,הרכבות ואינטגרציה של מערכות בשוק הרפואי, הבטחוני, התעשייתי ותעשיית השבבים. החברה מספקת פתרונות קצה לקצה ובעלת יכולות ייצור טכנולוגיים בבית תחת קורת גג אחת

ניר מרקו ואסף שמש, סנמינה

IMCO

קבוצת אימקו בחרה השנה להציג את יכולותיה כשותף מוביל לייצור וקב”מ בתעשיות האזרחיות ובתעשיות הצבאיות. במהלך התערוכה החברה נחשפה ללמעלה מ -50 חברות שהביעו עניין בשת”פ עם הקבוצה. שת”פ הכולל תכן, העברה מפיתוח ליצור, יצור ושירותים לוגיסטיים משלימים לשביעות רצון לקוחותינו. לנוכח המצב בישראל אימקו תעשיות הציגה בחרה לחזק את השגרה עבור התעשייה בישראל ועבור  התקווה להשבת החטופים, להחלמת הפצועים ולשלום חיילי ואזרחי מדינת ישראל.

צוות אימקו

BAYA ZICON

באיה טכנולוגיות ממוקדת מזה שנים ארוכות בשני סגמנטים- צבאי ומכשור רפואי. עם פרוץ מלחמת רוסיה-אוקראינה, וביתר שאת לאחר תחילת מלחמת “חרבות ברזל”, החברה הגבירה פעילותה בתחום הצבאי מול החברות הביטחוניות הגדולות בישראל. בחברה מיוצרים מוצרים מהחשובים ביותר של צה”ל ועל כך גאוותנו הגדולה. אנו ממשיכים לעבוד ימים כלילות על מנת לתת מענה לצרכי מדינת ישראל.

יורם חלילי, BAYA ZICON

GLENAIR

גם השנה, גלנאייר ישראל, הנציגות הרשמית בישראל של גלנאייר העולמית, החברה המובילה בעולם בתחום האלקטרו-מכאניקה אשר מתמחה בפתרונות לחיבורי חשמל ואופטיקה, הציגה בתערוכת ניו-טק. בתערוכה הוצגו מגוון רחב ומרשים של פתרונות בתוך ומחוץ לקופסא. בין המוצרים שהוצגו, דוגמאות של מגוון רכיבים ופתרונות חיבור עבור כל דרישה כגון מחברים, כבלים ואביזרים בתחומי ההתמחות של גלנאייר : אוויר, יבשה, ים וחלל. הפתרונות שהוצגו עומדים גם בתנאי הסביבה הקשים ביותר, עם איכות שאינה מתפשרת וזמן אספקה הקצר ביותר בשוק (עד 5 שבועות). השנה גלנאייר הפתיעו בכך שהציגו יכולות חדשות ומרשימות של ייצור חוטים, כבלים שזורים וכבלי RF. עוד מוצרים חדשים ומתקדמים שהוצגו בדוכן היו של סדרות כגון High speed connectors, High power, fiber optics, Sea Kings ואחרות. כמו כן, הוצע ללקוחות להירשם להשתלמויות מתוך מגוון מקיף של ימי השתלמויות מקצועיים ללא עלות במשרדי גלנאייר הממוקמים בהוד השרון או בבית הלקוח. השתלמויות אלו מקיפות חומר מקצועי רב הנחוץ לצוותים בכדי לקבל הבנה עמוקה יותר של התחום וחשיפה לכלים ופתרונות מתקדמים. הלקוחות צוידו ביציאתם מן הדוכן בצ’קליסט מפורט המדריך את המשתמש צעד אחר צעד בהבנת השיקולים הנדרשים בעת בחירת מחבר.

צוות גלנאייר

Renishaw

בתקופה כה מאתגרת למדינת ישראל, והביקוש הגואה על שלל מוצרי חברת “רנישואו” בארץ , המצרך החשוב ביותר הינו איכות הלידים והלקוחות קצה…

בתערוכה הציגה החברה את המוצרים המתקדמים ביותר שיש בעולם בתחומי המדידות.

עמנואל מני מזוז, רנישו

– מערכות למדידות מטרולוגיות לתעשיית הייצור.

– סרגלי מדידה בעלות דיוקי קצה של רמת הננו והפיקו-לייזרים.

– מדפסות תלת מימד לתעשיית המתכת

– מערכת הדגל: האקיואטור! במערכת

הזו שילבה  רנישואו מספר קווי מוצר ויצרה מערכת שיכולה לבצע בדיקות איכות בתהליכי הייצור – ברמת רצפת הייצור עם חזרתיות של מיקרונים בודדים!

מנכ״ל החברה עמנואל מני מזוז סיפר כי ההיענות הייתה מרשימה. קבוצות איכות רחבות,שהגיעו מכלל תחומי התעשיה: הביטחוני, ההיטק ועד חברות הזנק שחיפשו פתרונות תמיכה לאורך תכנון וייצור המוצר.

״לכל מהלך יש שני צדדים, והתגברות המתח הטרום מלחמתי העולמי רוסיה/אוקריאנה, והמצב בארץ דוחף מדינות רבות לעצמאות בטחונית ויכולת הגנה משמעותית״ אומר מזוז.

״זה לא סוד שצבר ההזמנות הביטחוני בישראל מרקיע שחקים, וכך גם הספקים של האלמנטים והציודים השונים וא אשר נדרשים לעמוד בקצבים גבוהים של אספקות. שנת 24 ואילך  יהיו שנים של השקעות מאסיביות בתעשיית הנשק בארץ, וישראל, כאחת מספקיות הנשק החזקות בעולם,תראה הכנסות משמעותיות שישמרו על חוסנה הכלכלי.

ובדיוק בשביל זה אנו כאן!״

RADION

חברת רדיון הציגה השנה מספר חידושים בתחום הפתרונות המוצעים על ידי החברה.

 – תחום של ייצור כבלים ותתי הרכבות. בנוסף לייצור בתקינה רפואית ISO13485 הוסמכה החברה לתקן תעופתי AS9100.

– אינטגרציה על ידי זרועות רובוטיות כולל פתרונות VISION בדו ותלת מיימד.

– מחשוב תומכי Hailo ותומכי Nvidia/Jetson

זיו עמית, רדיון

YASKAWA

YASKAWA הציגה בתערוכה רובוט GP4 – הוצג פתרון רובוטי המשלב AI למרכזי לוגיסטיקה. אידאלי למישטוח ופריקת משטחים של קופסאות ואריזות בגדלים שונים תוך מימוש אופטימלי לסידור באמצעות Ai. בנוסף הוצג רובוט Motomini  על גבי מנוע לינארי, פתרון רובוטי ליצירת מסלולי תנועה בשיטת  zero teaching. בשיטה זו מראים למצלמת ותוכנת ה Ai את המסלול הרצוי בעזרת האצבעות או כלי ייעודי, המצלמה לומדת ומייצרת מסלול מדויק לרובוט. הפתרון הזה מתאים למגוון שימושים כגון: ריתוך, מריחת דבק, הברגות ועוד. עוד הוצגה מערכת ריתוך Weld4me. זו מערכת ריתוך קומפקטית ויעילה המשלבת קובוט ומאפשרת עבודה פשוטה, יעילה ונוחה תוך ניצול שטח עבודה קטן.

ירון מרדכי, יאסקאווה

DIGITAL CUT

דיגיטל קאט הציגה בתערוכה פתרונות הדפסה בתלת מימד מתקדמים לתעשייה שכוללים מכונות, חומרים וטכנולוגיות מתקדמות לשיפור פני שטח של מוצרים מודפסים בתלת מימד.  LRPS משווקת פתרונות הדפסה בתלת מימד חדשניים המסייעים לייעל תהליכי ייצור, להפחית עלויות ולשפר את איכות המוצרים תוך שיתוף פעולה עם החברות המובילות בעולם בתחום טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד: EOS, INCUS, LITHOZ  LYNXTER, MATERIALS, ATO, DLYTE.

צוות LRPS

 

 

מדפסות התלת מימד של החברה מאפשרות ייצור ותכנון יעילים של מוצרים ורכיבים מורכבים במגוון תעשיות, תוך שימוש בפולימרים, חומרים קרמיים ומגוון מתכות.

הניסיון המוכח בתחום ההדפסה בתלת מימד ומגוון הטכנולוגיות והחומרים שהחברה מציעה מאפשרים  להתאים ללקוח פתרון מדויק לצרכים שלו.

צוות התמיכה המקצועי של החברה כולל מומחים בינלאומיים שמלווה את הלקוחות  משלב בדיקת היכולות, אפיון הטכנולוגיה, ותכנון התהליך כולו.

POWELL

חברת POWELL  הציגה בתערוכה  מוצר חדש של חברת QUELL   שמטפל בבעיות EMI/RFI במוצרים מוגמרים . הפתרון של חברת QUELL   מספק פתרון  CUSTOM    למוצרים מוגמרים שלא עוברים בדיקות. על ידי החדרת פילטר  למחבר זכר שנמצא במערכת, בצורה הזו הלקוח נמנע משינוי עריכה, תהליך שחוסך זמן רב וכסף .

רונן לינג מנכ”ל החברה מעריך  כי בשנים  2023-2024 נראה שהמחסור בחומרי גלם  בשוק האלקטרומכניקה (  מחברים , ממסרים , כבלים )   ימשיך גם בשנה הבאה ויגרום לתופעה של זמני אספקה ארוכים, מחירונים שמשתנים בצורה מהירה ואי ודאות . “ההמלצה שלי בתחום האלקטרומכניקה היא  לבחור רק פריטים שיש להם מספר יצרנים / פריטים סטנדרטים ,  לעשות הסכמי רכש ארוכי טווח עם חברות שיכולות להחזיק מלאים עבור  הלקוחות.  (הסכמי מסגרת )   ולהחזיק מלאים ל 2 רבעונים קדימה. דבר נוסף לא פחות חשוב הוא  להתחיל לאשר פריטים חלופים  לפריטים אסטרטגיים . אחרת אתם חשופים לעצירת ייצור” .

רונן לינג POWELL

MAXON

חברת מקסון ישראל הציגה בתערוכת ניוטק 2024 מגוון רחב של מוצרים אשר פותחו ויוצרו על ידה במרכז ההנדסי של החברה אשר ממוקם בקרית ענבים.

דודו כהן, מקסון

 ניתן היה לראות בתא שלנו מערכות אשר פותחו לתעשיית המדיקל,  בטחוני, רובוטיקה, רכב  ועוד.

המוצרים פותחו עבור לקוחות מקומיים (ישראל) ועברו את כל תהליכים הנדרשים מפיתוח לייצור.

מקסון ישראל מפתחת ומייצרת מערכות ותתי מערכות לפי דרישת לקוח ברמת איכות גבוהה.

מרבית המערכות מבוססות על מנועי מקסון אשר מיוצרים בשוויץ. בנוסף מקסון ישראל הציגה קומבינציה של מנוע   ללא מברשות שטוח , עוצמתי ,דינאמי ויחיד מסוגו בשוק . המנוע מוכלל עם תמסורת הרמונית ואנקודר סופר מדויקים . הקומבינציה מגיעה עם ציר פנימי חלול.

הקומבינציה משמשת בעיקר עבור זרועות רובוטיות ויכולה להגיע במגוון קטרים ועם ממשק לפי דרישות הלקוח.

SYSTEMATICS

סיסטמטיקס הציגה בתערוכת ניו טק  את פתרונות הסריקה וההדפסה בתלת-מימד לשיפור האפקטיביות בייצור חלקים סופיים ואבות-טיפוס. בתערוכה הושקה לראשונה גם מדפסת Formlabs Form 4, מדפסת המובילה מהפכה במהירות ההדפסה, דיוק, טיב פני שטח ופשטות שימוש שאין שני לו. בנוסף הוצג מכשיר הניקוי וגימור חלקים אוטומטי החדש, ה- Fuse Blast המשלים את פתרון ההדפסה Formlabs Fuse 1+ בטכנולוגיית SLS . מכשיר הניקוי האוטומטי הזה חוסך  בזמן, כח אדם ומנגיש הדפסה מקצועית באבקות לכל סדנא, מרכז פיתוח או ייצור.תצוגת החלקים הדגימה חלקים מודפסים למגוון יישומים בשימוש צבאי, רפואי, רחפנים, פיתוח מוצרים ותעשיה. החלקים החזקים שהודפסו במדפסת HP MJF5200  המתקדמות לייצור בקצב גבוהה, והחלקים המודפסים המחוזקים בסיב רציף של חומרים מרוכבים במדפסת Markforged FX10  החדשה, מוכנים לשימוש במוצר המוגמר, לשימוש בשטח בעומס גבוהה ומהווים תחליף גם לחלקי מתכת.

ניר גלזר, SYSTEMATICS

NISKO TECHNOLOGIES

חברת ניסקו טכנולוגיות מקבוצת ניסקו הציגה בתערוכה מגוון פתרונות מתקדמים בתחומים של מחשוב תעשייתי, מחשוב אמבדד, צב”ד ופתרונות RF . בין שאר הפתרונות, הוצגו  פלטפורמות בינה מלאכותית מבוססות NVIDIA Jetson וכן מערכות מחשוב מבוססות מעבדי INTEL  או מעבדי ARM בשילוב מעבד גרפי HAILO . המערכות מספקות ביצועים גבוהים ויעילות אנרגטית למגוון רחב של ישומי GenAI . יחד עם זאת הצגנו מגוון רחב של פתרונות עיבוד תמונה מתקדמות המבוססות על ממשק תקשורת CoaXPress המאפשר העברת נתונים בקצב של 10Gbs למרחקים ארוכים יחסית ואידיאלי לאפליקציות של הדמייה רפואית,  Machine Vision ועוד… בתחום הצב”ד הצגנו מערכת ניטור סיבים אופטיים מתקדמת לרשתות סיבים מסועפות ומורכבות ב Core IP , ב Metro וב Access לרשתות תקשורת ביטחוניות ואזרחיות. למערכת שילבנו פתרון DASמבוסס AI שמאפשר זיהוי וגילוי חדירות מעל ומתחת לתוואי הקרקע. בנוסף הצגנו את הדור הבא של ה Analyzer ו Exerciser לבדיקת תקן ה PCI Express Gen 6.0 החדש ומערכות צב”ד נוספות לממשקי תקשורת נוספים. התערוכה הייתה הזדמנות מצוינת עבורינו לחשוף ללקוחותינו את הטכנולוגיות והמוצרים החדשים שאנו מציעים לשוק ההי טק הישראלי.

אבי נטף, ניסקו טכנולוגיות

MASTARS

המוצר הראשון הינו מוצר רפואי מהפכני שעוצב ותוכנן עבור חברת אפסנט מדיקל – המוצר מטפל בבעיית אפניה – דום נשימה – ללא מגע או מסיכה על הפנים המוצר נמצא בייצור מלא. המוצר השני הינו רובוט להשמה לק ג’ל לנשים – זהו מוצר ישראלי שמיוצר בחברת MASTARS בסין שהיא שותפה עיסקית. גם המוצר הזה נמצא בייצור מלא.  בתערוכה הצגנו יכולות ייצור מתקדמות של מוצרים רפואיים מדויקים ביותר וחומרים הנדסיים מתקדמים. גולת הכותרת של הביתן שלנו השנה היתה חשיפת החברה החדשה שלנו – INNOVEST VENTURES – זאת חברה שמשקיעה בצורה חכמה וחדשנית בחברות הזנק – השקעה בתבניות וכלי ייצור מוצרים עד לכניסה לייצור מלא.

צארלי אוזנה, INNOVEST VENTURES


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות