חדשות היום

קבוצת אימקו קיבלה הזמנה בהיקף 9.5 מיליוני דולרים מחברה בטחונית בארה”ב

קבוצת אימקו (ת”א: אימקו), ספקית מובילה של פתרונות אלקטרוניקה, מכניקה ואלקטרו-מכניקה לשימושים צבאיים, שמחה להודיע כי חברת הבת האמריקאית שלה, Advanced Defense Technologies Inc (בקיצור: ADTI), זכתה בהזמנה משמעותית מחברה בטחונית בארה”ב. ההזמנה, בסך של כ – 9.5 מיליון דולר (כ-35 מיליון ש”ח), מיועדת לייצור ואספקת תתי-מערכות ורתמות  לניהול חשמל. המערכות יסופקו במהלך 18 החודשים הקרובים.

קבוצת אימקו היא ספקית מפתח ושותפה ארוכת טווח של מנהלת המרכבה והרק”ם במשרד הביטחון הישראלי (מנת”ק) ומשחקת תפקיד חיוני בפיתוח, ייצור ותמיכה ברכבים משוריינים מתקדמים כגון נגמ”שי הנמר, האיתן וטנק המרכבה. ההזמנה הנוכחית היא הזמנה חוזרת מלקוח משמעותי ואסטרטגי של קבוצת אימקו, ומשקפת את האמון שחברות ביטחוניות אמריקאיות וגלובליות מובילות נותנות ביכולות הקבוצה ובפתרונותיה.

ADTI, שבסיסה בבולטימור, מרילנד, משמשת כזרוע עסקית וייצורית בארה״ב של החטיבה הבטחונית בקבוצת אימקו. עסקה זו מחזקת את נוכחות החברה כקבלן משנה מהימן לאינטגרטורים ויצרנים מובילים בתעשייה הבטחונית בארה”ב, לצד ביסוסה גם כספקית מרכזית לממשלת ישראל באמצעות כספי סיוע.

“אנו מודים על האמון והביטחון ביכולות הקבוצה שהפגין הלקוח באמצעות הזמנה משמעותית זו,” אמר אריאל קנדל, מנכ”ל קבוצת אימקו. “הזמנת ההמשך המשמעותית הזו מחזקת את הנוכחות הגלובלית של הקבוצה ואת אמון השוק ביכולותיה לספק פתרונות מתקדמים ללקוחות ביטחוניים ברחבי העולם. הצמיחה של ADTI היא חלק מרכזי באסטרטגיה של קבוצת אימקו להרחיב את יכולות הקבוצה ברחבי העולם, עם דגש מיוחד על השוק האמריקאי.”


קרדיט: אימקו

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות