חדשות היום

רייזור לאבס משיקה את הגרסה החדשה של DataMind™ AI

הדור הבא של פתרונות תחזוקה חזויה מבוססת AI Sensor Fusion וראייה ממוחשבת

רייזור לאבס, מובילה בפתרונות תחזוקה חזויה מבוססי בינה מלאכותית, שמחה להכריז על השקת גרסה חדשה של מוצר הדגל של החברה- DataMind™ AI. העדכון כולל תכונות פורצות דרך המשפרות את נגישות הנתונים, היתוך דאטה ממגוון חיישנים אשר פרוסים על המכונות,  יעילות תפעולית ובריאות המכונות.

הגרסה החדשה של DataMind™ AI מציגה מספר יכולות חדשות , שנועדו לספק ניטור מקיף ותובנות פעולה עבור פעולות תעשייתיות כבדות:

  • היתוך נתוני חיישנים מהפכני עם בינה מלאכותית: אינטגרציה משופרת של נתונים מגוון רחב של חיישנים באמצעות אלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית לאבחון מדויק, מה שמבטיח ניטור בריאות הציוד וזיהוי מוקדם של תקלות פוטנציאליות.
  • יכולות צפייה וניתוח BigData: ויזואליזציה מונגשת של נתונים קריטיים באמצעות ממשק אינטואיטיבי, מה שמקל על המשתמשים לנתח נתונים ולקבל החלטות מבוססות נתונים במהירות.
  • ראייה ממוחשבת מתקדמת מבוססת בינה מלאכותית: ניטור וניתוח בזמן אמת של נתוני וידאו ממצלמות באתר, המאפשר זיהוי מיידי של בעיות תהליכיות ופגמי ייצור.
  • תובנות תחזוקה פרואקטיביות: דיוק מוגבר בחיזוי ומניעת תקלות בציוד באמצעות ניתוח מתקדם של בינה מלאכותית, מה שמפחית זמן השבתה לא מתוכנן ועלויות תחזוקה.
  • תובנות עסקיות:™ DataMind AI כוללת כעת יכולות משופרות המזהות ומנתחות מגמות מאקרו, כמו ההשפעה הכלכלית של מניעת תקלות, חיסכון באנרגיה, ומניעת תקריות בטיחות. באמצעות טכנולוגיית תחזוקה חזויה מתקדמת, כלי זה מאפשר למנהלים לקבל החלטות מושכלות, לסייע בתכנון אסטרטגי ולהקצות משאבים ביעילות לשיפור ביצועים ובטיחות באתר.
  • התרחבות לתעשיות נוספות: יישום רחב יותר על פני מספר מגזרים תעשייתיים חדשים, כולל ייצור חשמל ותעשיית הרכב.

“העדכון האחרון שלנו, גרסה 3.1, מייצג צעד משמעותי קדימה בהענקת ערך יוצא דופן למשתמשים שלנו. הקשבנו בקפידה למשוב של הלקוחות ויישמנו שיפורים והרחבות מוצריות שמשפרים את הביצועים והשימושיות. ההתבססות בין היתר על טכנולוגיית בינה מלאכותית מאפשרת לנו ללמד את המערכת , לזהות תקלות חדשות ופגמי ייצור במהירות ולייצר מענה דינמית לדרישות השוק.” אמר רז רודיטי, מנכ”ל רייזור לאבס.

אסף עדן, סמנכ”ל המוצר ברייזור לאבס, הוסיף: “הצוות שלנו עובד ללא לאות בכדי לשפר את יכולות ™ DataMind AI, ולהבטיח שיכולות אלו עונות על הצרכים המשתנים של לקוחותינו. היכולות החדשות, מאפשרות למגוון המשתמשים להתמקד במידע שרלוונטי עבורם, בין אם מדובר בתובנות על מצב בריאות המכונה או במידע סנסוריאלי עמוק ומגוון ובכך למצות את כוח הנתונים שלהם.”


קרדיט:רייזור לאבס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות