חדשות היום

DigiKey מקבלת הרשאת ISO 27001‏, המוסיפה לתוכנית אבטחת המידע החסונה שלה

DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הודיעה היום כי היא הוסיפה הרשאת ISO 27001 לתוכנית אבטחת הנתונים החסונה שלה. עם הרשאה זו, החברה בונה על מחויבותה ויכולתה לנהל מידע בצורה מאובטחת ובטוחה עבור לקוחותיה, ספקיה ושותפיה.

ISO 27001 הוא תקן התעשייה הבינלאומי עבור מערכות ניהול אבטחת מידע. הוא מבטיח ללקוחות, ספקים ועובדים את המחויבות של DigiKey לשמירה על מידע בהתאם לפרקטיקות הטובות ביותר בתעשייה.

DigiKey הוסיפה את הרשאת ISO 27001 לפרוטוקולי אבטחת המידע שלה.

“הרשאת ISO 27001 מקדמת גישה הוליסטית לאבטחת מידע ומהווה כלי עבור ניהול סיכונים, חוסן סייבר ומצוינות תפעולית”, אמר ראמש באבו, מנהל מידע ראשי ב-DigiKey. “גישה זו עוזרת ל-DigiKey להיות מודעת לסיכון ולזהות ולטפל בחולשות באופן יזום כדי לעמוד באתגרים של פשעי סייבר תוך הגנה על הלקוחות, העובדים והשותפים שלנו.”

הרשאת ISO 27001 היא תקן בסיסי העוזר ל-DigiKey להתכונן ולהשיג הרשאות אחרות לפי הצורך, והיא מדגישה כי התוכניות של החברה מבוקרות באופן עצמאי ומתיישרות עם התקן.

בנוסף להרשאת ISO 27001, תוכנית אבטחת המידע של DigiKey מציעה ללקוחות ולספקים גישה לכלים חזקים אחרים כגון אימות רב-גורמים (MFA) כדי להגן על חשבונות מפני הונאה וגישה לא-מורשית.

למידע נוסף על הדרכים שבהן DigiKey פועלת כדי להגן על הלקוחות, בקרו במרכז האמון וההבטחה שלנו.


קרדיט: DigiKey

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות