DigiKey זכתה בהכרות מובילות מספקים בפסגת המנהיגות 2024‏ של EDS‏

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הודיעה על שקיבלה 18 תוארי כבוד מהספקים השותפים שלה במהלך פסגת המנהיגות 2024‏ של EDS‏, שהתקיימה ב-21-23 במאי בלאס וגאס.

DigiKey זכתה ב-18 תעודות הוקרה מספקיה במהלך פסגת המנהיגות 2024 של EDS‏.

DigiKey זכתה להכרה על תוצאות המכירות שלה, השותפות, שיתוף הפעולה ועוד במהלך השנה האחרונה. רשימת תעודות ההוקרה שקיבלה DigiKey כוללת:

“DigiKey היא אסירת תודה על קבלת הכרה מספקים מכובדים רבים על ההישגים ההדדיים שלנו”, אמר מייק סלייטר, סגן נשיא לפיתוח עסקי עולמי ב-DigiKey‏. “אנו גאים בשותפויות שלנו עם ספקים, אשר מקדמות מהנדסים ומתכננים לקראת פתרונות חדשניים משני-עולם”.

DigiKey הרחיבה את הפורטפוליו שלה בשנה האחרונה על ידי הוספת יותר מ-450 ספקים חדשים בכל עסקי הליבה שלה, ב-DigiKey Marketplace ובתוכניות Fulfilled by DigiKey‏. DigiKey היא מפיצה מורשית של רכיבי אלקטרוניקה ומוצרי אוטומציה של יותר מ-2,900 ספקים מובילים-בתעשייה, המבטיחים למהנדסים, מתכננים, אנשי רכש ובונים שהמוצרים שהם מזמינים הם אותנטיים ומגיעים ל-DigiKey ישירות מהיצרן.

לפרטים נוספים אודות היצע המוצרים של DigiKey‏ אנא בקרו באתר האינטרנט של DigiKey‏.


קרדיט: DigiKey

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות