HPE ו-NVIDIA מכריזות על פיתוח משותף של מיחשוב NVIDIA AI על HPE שנועד להאיץ את מהפכת ה- GenAI

סל הפתרונות החדש כולל פתרון ראשון מסוגו של AI מוכן לשימוש בענן הפרטי הכולל מחשוב מואץ לייעול הזמן להשגת ערך באמצעות AI

Hewlett Packard Enterprise (נאסד”ק: HPE) ו-NVIDIA הכריזו על NVIDIA AI Computing by HPE, סל פתרונות AI אינטגרטיבי שפותח ע”י החברות במשותף מתוך מטרה לאפשר לארגונים להאיץ את אימוץ הבינה המלאכותית הגנרטיבית (GenAI).

בין הפתרונות המרכזיים הכלולים בסל הפתרונות המשותף ניתן למצוא את HPE Private Cloud AI, פתרון ראשון מסוגו המספק את האינטגרציה העמוקה ביותר עד כה של מחשוב, תקשורת ותוכנה של NVIDIA AI עם אחסון ה-AI, המחשוב והענן שרץ על פלטפורמת HPE GreenLake. הפתרון מאפשר לארגונים בכל גודל לפתח ולפרוס יישומיי GenAI בצורה חסכונית באנרגיה, מהירה וגמישה ובאופן בר-קיימא. HPE Private Cloud AI, המופעל על ידי העוזר החדש OpsRamp AI אשר מסייע לשפר את עומסי העבודה ואת יעילות ה-IT, כולל חוויית ענן בשירות עצמי עם ניהול מחזור חיים מלא וזמין בארבע תצורות מתאימות לתמיכה במגוון רחב של עומסי עבודה ו- Use cases של AI.

כל הפתרונות והשירותים של NVIDIA AI Computing by HPE יהיו זמינים בהשקה משותפת באמצעות צוותי מכירות ושותפי הפצה, הדרכה ורשת גלובלית של מטמיעי מערכות – כולל Deloitte, HCLTech, Infosys, TCS ו-Wipro – שיסייעו לארגונים במגוון תעשיות לנהל עומסי עבודה מורכבים של AI.

סל הפתרונות NVIDIA AI Computing by HPE מציין את הרחבת השותפות בת עשרות שנים בין החברות ומשקף את המחויבות המשמעותית של זמן ומשאבים מצד כל אחת מהחברות.

פתרון HPE Private Cloud AI מספק חוויה ייחודית ומבוססת ענן להאצת חדשנות והחזר על השקעה, תוך ניהול סיכונים ארגוניים הנובעים מ-AI. הפתרון מציע תמיכה בהסקת מסקנות, כוונון ועומסי עבודה של RAG AI המשתמשים בנתונים קנייניים; בקרה ארגונית עבור דרישות פרטיות, אבטחה, שקיפות ופיקוח על נתונים; חוויית ענן עם יכולות ITOps ו-AIOps להגברת הפרודוקטיביות; ונתיב מהיר לצריכה גמישה לצורך מתן מענה להזדמנויות AI וצמיחה עתידיות.

חוויית הענן באמצעות  CloudHPE GreenLake  

HPE Private Cloud AI מציע חוויית ענן בשירות עצמי המתאפשרת באמצעות פלטפורמת HPE GreenLake. באמצעות ממשק בקרה יחיד ומבוסס פלטפורמה, שירותי הענן של HPE GreenLake מספקים יכולת ניהול ונראות כדי לבצע אוטומציה, לתאם ולנהל נקודות קצה, עומסי עבודה ונתונים בסביבות היברידיות, כולל מדדי קיימות עבור עומסי עבודה ונקודות קצה.

“ה-Generative AI טומנת בחובה פוטנציאל עצום לטרנספורמציה ארגונית, אך המורכבויות של טכנולוגיית AI מקוטעת מכילות סיכונים וחסמים רבים מידי, המעכבים אימוץ ארגוני בקנה מידה גדול ויכולות לסכן את הנכס היקר ביותר של החברה – הנתונים הקנייניים שלה”, אמר אנטוניו נרי, נשיא ומנכ”ל HPE. “כדי למקסם את הפוטנציאל העצום של GenAI בארגונים, HPE ו-NVIDIA פיתחו ביחד ענן פרטי מוכן לשימוש עבור AI שיאפשר לארגונים למקד את המשאבים שלהם בפיתוח Use cases חדשים של AI אשר יכולים להגביר את הפרודוקטיביות ולאפשר מקורות הכנסה חדשים”

“Generative AI ומחשוב מואץ מניעים שינוי מהותי כאשר כל אחת מהתעשיות ממהרת להצטרף למהפכה”, אמר ג’נסן הואנג, מייסד ומנכ”ל NVIDIA. “מעולם לפני כן NVIDIA ו-HPE לא שילבו את הטכנולוגיות שלהן בצורה כה עמוקה – שילוב כל מערך המחשוב של NVIDIA AI יחד עם טכנולוגיית הענן הפרטי של HPE – כדי לצייד לקוחות ארגוניים ומומחי AI בתשתית ושירותי המחשוב המתקדמים ביותר כדי להרחיב את גבולות ה-AI”.


קרדיט: תמונת כותרת יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות