סיוה תספק טכנולוגיות בלוטות׳ שישולבו בבקרים אלחוטיים של Alif האמריקאית – המיועדים ליישומי בינה מלאכותית במכשירי אודיו ובית חכם

סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות קישוריות, חישה ובינה מלאכותית למכשירי קצה חכמים, הודיעה היום כי טכנולוגיות הבלוטות׳ וה- 802.15.4 שלה ישולבו בבקרי היתוך חיישנים אלחוטיים מסדרת Balletto של סטארט-אפ השבבים האמריקאי Alif Semiconductor. הבקרים מיועדים ליישומי בינה מלאכותית במכשירי אודיו אלחוטיים ובית חכם. עם המשקיעות ב-Alif  נמנות פידליטי, ICONIQ, קליינר פרקינס, לייטספיד, ומייפילד.

טכנולוגיית קישוריות הבלוטות׳ של סיוה, Ceva-Waves Bluetooth IP platforms, שולבה עד כה ביותר מ-4.5 מיליארד מכשירים, בהם סמארטפונים, טאבלטים, התקני beacon, דיבוריות אלחוטיות, אוזניות אלחוטיות, מכשירי שמיעה ומכשירים לבישים אחרים.

טכנולוגיית הבלוטות׳ של סיוה מהווה חלק מסל טכנולוגיות הקישוריות של החברה, הכולל Wi-Fi, UWB, קישוריות סלולרית ופלטפורמות מרובות פרוטוקולים.

ביקוש גדל לעיבוד מורכב

״הבקרים האלחוטיים החכמים שלנו מסדרת Balletto נועדו לענות על הביקוש הגדל לעיבוד יישומי בינה מלאכותית/לימוד מכונה במכשירים מבוססי סוללה״, אמר סמנכ״ל השיווק של Alif Semmiconductor, מארק רוץ. ״טכנולוגיות הבלוטות׳ של סיוה מספקות לנו פתרון קישוריות חזק ומוכח, ומאפשרות לנו למקד את המשאבים בפיתוח בקר עם רמת ביצועים יוצאת דופן המיועד ליישומי הבינה המלאכותית התובעניים ביותר באודיו האלחוטי ובבית החכם״.

מנהל חטיבת ה-IoT של סיוה, טל שליו, הוסיף: ״קישוריות אלחוטית מהווה דרישה בסיסית בכל מכשיר חכם, ואנו גאים בשילוב טכנולוגיות הקנין הרוחני שלנו במוצרים של חברות חדשניות כמו Alif Semiconductor. טכנולוגיית הבלוטות׳ שלנו שולבה עד כה במיליארדי מכשירים, ואנו שמחים על בחירתה של Alif לשלבה גם בסדרת הבקרים החכמים Balletto המיועדת ליישומי אודיו מתקדמים״.


קרדיט:סיוה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות