חדשות היום

מנכ”לית נוספת לקבוצת Yael: סאלי אלקיים מונתה לעמוד בראש חברת Yael NetCloud

סאלי אלקיים מונתה למנכ”לית חברת NetCloud מקבוצת Yael. סאלי, מומחית בעולמות ה- ERP, ניהלה לאורך שני העשורים האחרונים פעילויות בתחום זה, ביניהם את פעילות SAP Business One בחברת מלם ובחברת BDO, כולל פרויקטים מובילים בשוק הישראלי והבינלאומי.

בשנים האחרונות ניהלה את התחום העסקי-טכנולוגי בחטיבת ה- SAP הגדולה ב- Ness, כולל ניהול צוותים טכנולוגיים, יצירת מתודולוגיות למעבר בין מערכות והובלת פרוייקטים בעולמות האנטרפרייז. לסאלי אלקיים, נשואה ואמא לארבעה, תואר EMBA מאוניברסיטת בר אילן אותו סיימה בהצטיינות.

נטקלאוד מקבוצת יעל היא הנציגה הרשמית בישראל של NetSuite – מערכת ה- ERP בענן המובילה

בעולם. באוגוסט 2020 נרכשה השליטה ב NetCloud – בידי קבוצת יעל שנוהלה עד היום בידי איל גרייפנר

ואמיר עומרי, כמנכ”לים משותפים.

“המציאות הלא פשוטה בה אנו נמצאים, משפיעה ללא ספק על העסקים בארץ ועל הכסף שזורם לתוך ישראל. זהו בדיוק המקום בו אנחנו צריכים לפעול חזק, לדאוג ליצירה עסקית חיה וחזקה בארץ ולבסס בה את מעמדן של חברות מוצלחות” מוסרת סאלי אלקיים. “אני נכנסת לתוך חברה של אנשים עם מומחיות ומקצועיות מהגבוהות שיש, אשר דורגה חמש פעמים כ’מובילת EMEA’ מטעם NetSuite ונחשבת היום לשותף העסקי המרכזי שלה בישראל. מטרתי היא לחזק עוד יותר את הקשרים עם הלקוחות, להרחיב את ערוצי המכירה, לפעול להרחבת מנעד הוורטיקלים בכניסה לעבודה מול מגזרים נוספים וחדשים במשק הישראלי ולהביא אליהם את הערך של NetSuite. לצד זה, מתגבשת העבודה על הרחבת הפעילות של NetCloud Yael אל מחוץ לגבולות ישראל”.

איל גרייפנר, אשר שימש בעבר כמנכ”ל משותף ומייסדNetCloud  ישמש מעתה כיו”ר החברה, ואמיר עומרי, אשר שימש גם הוא כמנכ”ל משותף ומייסד NetCloud יכהן מהיום בתפקיד מנהל הפיתוח העסקי בקבוצת Yael.


קרדיט: נטקלאוד צילום יחצ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות