קיסייט בהשקה משמעותית: הציגה את סדרת HD3 של אוסילוסקופים מתקדמים

 

יכולות חדשות בתחום של מדידת אותות וניתוחם, סדרת האוסילוסקופ מסייעת לפיתוחי העתיד של מגזרי התקשורת, תעופה וחלל, תעשיות ביטחוניות, שבבים ועוד

קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) מציגה את סדרת האוסילוסקופים החדשה InfiniiVision HD3. הסדרה כוללת יכולת עיבוד אות-תמונה של 14 ביט בהמרת אות אנלוגי לדיגיטלי (ADC), יכולת שמאפשרת למכשירים החדשים לספק רזולוציה גבוהה עד פי ארבע ובמחצית ריצפת הרעש ביחס לאוסילוסקופים דומים בקטגוריית המכשירים לשימושים כלליים. הסדרה, המבוססת על רכיב ASIC ייעודי וארכיטקטורת ‘זיכרון עמוק’ (Deep Memory), מאפשרת למהנדסים לאתר במהירות ולתקן תקלות הקשורות לאותות במגוון רחב של שימושים ואפליקציות.

סביבות הפיתוח של מכשירים ורכיבים אלקטרוניים הולכות ונהיות יותר מורכבות. על מנת להבטיח את איכות המוצר ולמקסם את תפוקותיו, הרי שמהנדסים נדרשים לאתר גם תקלת אותות בעוצמה נמוכה מאד ולנתחם – בין השאר באמצעות מדידה של ריבוי אותות המגיעים סימולטאנית. זו הסיבה מדוע מהנדסים נדרשים לאוסילוסקופים בעלי עוצמה המסוגלים למדוד ולתקן מוצרים שמתקיימות בהם תקלות הנובעות מאותות חלשים או לא סדירים.

סדרת HD3 החדשה של אוסילוסקופים מתמודדת עם אתגרים אלו באמצעות הקנייה של יכולת רזולוציית אות הגבוהה ביותר בקטגוריה של אוסילוסקופים לשימושים כלליים (סדר גודל של 14 ביט ADC) וריצפת רעש נמוכה (סדר גודל של 50 uVRMS ), המסוגלים לזהות גם את אנומליות התדר הקטנות ביותר. הסדרה מושקת בתחומי תדר שבין 200 מגה-הרץ ועד 1 גיגה-הרץ, עם יכולות המאפשרות קיצור זמני איתור תקלות ותיקונן, ובכך תורמת לקיצור של זמני הגעה לשוק.

הסדרה החדשה נכנסת לקטגוריה של אוסילוסקופים לשימושים כלליים (General Applications), והיא תשמש בפרט במגזרי התקשורת, תעופה וחלל, תעשיות ביטחוניות, שבבים, רכב, אך בנוסף גם באקדמיה, ובמגוון רחב של חברות הזנק.

תכונות נוספות הנכללות בסדרת האוסילוסקופים החדשה:

  • יכולות דיוק ורזולוציה גבוהות – המכשירים החדשים מציעים יכולות לאיתור מהיר ומדויק של תקלות באמצעות רזולוציה של 14 ביט ADC, רעש רצפה נמוך, ויכולת דגימה ועדכון אותות בקצב חסר תקדים של 1.3 מיליון דגימות לשנייה, ללא פשרות.
  • זיכרון עמוק (Deep Memory) – הסדרה החדשה לוכדת דגימות אות ארוכות יותר גם כאשר קצב הדגימה מצוי בשיאו, מה שמאפשר בדיקה מהימנה יותר של האות הנדגם וניתוחו.
  • ממשק משתמש חדש – ממשק המשתמש החדש של סדרת המכשירים מאפשר ורסטיליות ופונקציונאליות גבוהה, כולל ADC ורזולוציה ורטיקלית מלאה בכול ערוץ, מספר אפשרויות להגבלת רוחב פס, תמיכה במצב HD, ועוד.
  • אוטומציה מלאה (“AI”) – הסדרה מציגה יכולת Fault Hunter לאיתור תקלות ותיקון שלהם בצורה אוטומטית לחלוטין. למעשה, המכשיר כולל יכולת בינה מלאכותית שבלחיצת כפתור לומדת את האות הנבדק, מאתרת תקלות או בעיות הקשורות אליו, וגם מציעה תובנות כיצד ניתן לתקן תקלות אלו.
  • שדרוג קל ומיידי – הסדרה החדשה הינה מבוססת תוכנה ומאפשרת שדרוג של כל הפרמטרים באוסילוסקופ (רוחב פס, זיכרון, ועוד) באמצעות שדרוג רישיון התוכנה. כך מתאפשר למפתחים ומהנדסים לרכוש את התכונות הנחוצות להם כיום ולשדרג את המכשיר בעתיד בצורה קלה ומיידית בהתאם לצרכים החדשים מבלי להעביר את המכשיר הפיזי חזרה ליצרן לכיול היכולות החדשות.

רוברט סאפונאס, סגן נשיא ומנהל כללי, מרכז המצוינות של קיסייט לפוטוניקה דיגיטלית, ציין: “בהכרה בצורך של מהנדסים במדידות מהירות ומדויקות עבור מגוון יישומים, בנינו את סדרת InfiniiVision HD3 מהיסוד כדי לספק אוסילוסקופ מדויק במיוחד לשימוש כללי. עם ASIC חדיש וייחודי,  ADCשל 14 ביט ורצפת רעש נמוכה מאד, אוסילוסקופ מסדרת HD3 מספק את הדיוק הדרוש לזיהוי חריגות אות קטנות ונדירות ביותר במהלך איתור תקלות, יכולות המאפשרות לזרז את זמן ההגעה לשוק של מוצרים חדשים”.

 


קרדיט: קיסייט

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות