חיבורי JTAG הפנימיים של Samtec זמינים בכמויות פינים שונות, עם קווי אמצע שונים ובטווח של סיומות

ניו אלבני, אינדיאנה, ארה”ב:  חברת Samtec מציעה מערכות של מחברים ברמת מעגלים ומחברים לכבלים שמיועדים ליישומי JTAG, מסופקות כבר היום בכמויות גדולות. מחברי JTAG של Samtec קיימים עם קווי אמצע של 2.54 מ”מ ו- 1.27 מ”מ ובמידות נפוצות של 10 פינים (2 x 5), 14 פינים (2 x 7) ו- 20 פינים (2 x 10). את מחברי JTAG אפשר לקבל עבור חיבור בחורים עוברים או בחיבור SMT ועם מבדדים עם ציפוי וללא ציפוי.

מגוון רחב של מוצרים

חברת Samtec מציעה שמונה עשרה סדרות מחברים תואמי JTAG. המחברים הפופולריים ביותר תואמי JTAG הם פס חיבורי FTSH, פס חיבורי TST עם כיסוי ומכלולי כבלים FFSD עם מרווחי מיקרו. פסי החיבורים FTSH ו- TST זמינים בגרסת חור עובר ובגרסת חיבורי SMT, במגוון כמויות של פינים (עד סך הכל של 100 חיבורי כניסות ויציאות), בציפוי פינים בזהב/ בדיל לפי בחירה ובציפוי פינים בבדיל. במכלולי FFSD של כבלי פס חיבורי שקע משתמשים במגעי בריליום נחושת (BeCu) מוקשחים מסוג Tiger EyeTM של Samtec, בבית בעל פרופיל נמוך (5.08 מ”מ) ובנעילות צד שמבטיחות אמינות. מכלולי FSSD זמינים במגוון של אפשרויות חיווט, לרבות חיבורי reverse ושרשרות Daisy.

מחברי JTAG של Samtec נמצאים במלאי וזמינים מעתה ישירות מחברת Samtec או דרך מפיצים מורשים. רבים מבין מוצרים אלו זמינים בתוכנית Reserve® של Samtec והמשלוח שלהם מובטח תוך יום אחד. חברת Samtec מציעה יותר מ- 200,000 מחברים וכבלים שמשווקים בתכיפות גדולה.

JTAG

JTAG, או  “קבוצת פעולה לבדיקות משותפות”, הוא השם הנפוץ לתקן 1149.1 של IEEE. תקן זה מגדיר שיטה מסוימת לבדיקה של חיבורים פנימיים ברמת המעגל, שנקראת גם סריקת גבולות (Boundary Scan). חומרת JTAG מפרשת את המידע המתקבל מחמישה אותות שונים: TDI (כניסת נתוני הבדיקה), TDO (יציאת נתוני הבדיקה), TMS (בחירת מצב הבדיקה), TCK (אות שעון הבדיקה) ו- TRST (דוח הבדיקה – אופציה).


קרדיט:Samtec

ניו-טק מגזין בע"מ

תגובות סגורות