יזהר שי מונה לדירקטור ב-NanoLock Security כדי לקדם הגנה מפני מתקפות סייבר על תשתיות קריטיות וחברות יצרניות בישראל ובעולם

 

חברת NanoLock Security, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר לרצפות ייצור ותשתיות קריטיות, הודיעה על מינויו של יזהר שי לתפקיד חבר דירקטוריון בחברה.

יזהר שי, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה וחבר כנסת, מביא עמו ניסיון עשיר בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות והמדיניות הציבורית. כיזם סדרתי ומשקיע בתעשיית ההייטק, שי היה שותף לבניית חברות טכנולוגיה גלובליות מובילות וסייע בקידום האקוסיסטם הטכנולוגי הישראלי. כיום מקדם שי את מיזם Next October המנציח את זיכרון הנופלים והנרצחים באסון ה-7 באוקטובר על ידי חיבורם למיזמים טכנולוגיים ישראליים חדשים.

“אנו נרגשים לצרף את יזהר שי לדירקטוריון שלנו” אמר ערן פיין, מנכ”ל NanoLock Security. “הייתה לי הזכות לעבוד עם יזהר בעבר והייתי עד לתרומתו העצומה ביכולת לסייע בבניה ובצמיחה של חברות טכנולוגיה. הניסיון העשיר של יזהר בתעשיית ההייטק, יחד עם הבנתו העמוקה באתגרי הסייבר הלאומיים והגלובליים, יסייעו ל NanoLockלהאיץ את צמיחתה ולהרחיב את השפעתה בשוק האבטחה העולמי”.

NanoLock Security, חברת פורטפוליו של Awz Ventures, מתמחה באבטחת מערכות בקרה תעשייתיות מפני איומי סייבר, תוך שמירה על רציפות תפעולית ומניעת השבתות. הפתרונות של החברה מגנים על תשתיות קריטיות בתחומי האנרגיה, המים, הייצור והתעשייה הכבדה ברחבי העולם.

יזהר שי הגיב על מינויו: “אני נרגש וסקרן להצטרף לדירקטוריון של NanoLock Security. האיומים על תשתיות קריטיות הולכים וגוברים, והטכנולוגיה החדשנית של NanoLock מציעה פתרון להגנה על נכסים תעשייתיים חיוניים. אני מצפה לעבוד עם הצוות המוביל של החברה כדי להרחיב את פעילותה הגלובלית ולחזק את מעמדה כמובילה בתחום אבטחת ה-OT. החברה סללה את מקומה בתעשייה ההולכת וגדלה בכך שהביאה לשוק פתרון שונה וחדש העונה על צורך עצום בדרכים ייחודיות”.

ירון אשכנזי, המייסד והשותף המנהל של קבוצת ההשקעות  הקנדית-ישראלית Awz, בירך על הצטרפותו של יזהר שי: “ניסיונו העשיר והמוצלח של יזהר בתעשיית ההיי טק וכושר המנהיגות המוכח שלו הם קריטיים להצלחתה של NanoLock. יזהר הוא שותף אידיאלי להמשך מימוש חזונה הטכנולוגי והעסקי של החברה ואנו בטוחים שיביא עמו תובנות ייחודיות ויתרום תרומה משמעותית לדירקטוריון ולחברה”.

NanoLock Security היא חברה מובילה בתחום אבטחת הסייבר למערכות תפעוליות (OT) ותשתיות קריטיות. הפתרונות החדשניים של החברה מספקים הגנה מקיפה למערכות בקרה תעשייתיות, תוך הבטחת רציפות תפעולית ומניעת השבתות. NanoLock משרתת לקוחות בתעשיות האנרגיה, המים, הייצור והתשתיות הקריטיות בארה”ב, אסיה, אנגליה וישראל.


קרדיט: אלעד מלכה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ בע"מ

תגובות סגורות