ענקית הטק אורקל משיקה שירותי בינה גנרטיביים לשליפת מידע מהיר ויעיל

סוכני ה-RAG החדשים של אורקל

ענקית הטק אורקל משיקה שירותי בינה גנרטיביים חדשים: סוכני RAG (או באנגלית Retreival-Augmneted Generation Agent) מאפשרים חיפוש מבוסס בינה מלאכותית גנרטיבית עם יכולות המענה המהירות ביותר. מטרתם העיקרית היא לייצר מענה באיכות גבוהה ובהקשר רלוונטי, על ידי שליפת מידע בזמן אמת ממאגרים פנימיים וחיצוניים. הסוכנים החדשים מספקים פתרונות  AI מוכנים לשימוש, המאפשרים לעסקים ליישם בינה מלאכותית במהירות ובקלות, תוך צמצום הצורך בתהליכים ידניים כמו תכנון מקדים, אחזור מידע ושילוב נתונים.

אורקל הכריזה על השירות החדש במהלך כנס Oracle CloudWorld, הכנס השנתי של אורקל שנערך בלאס וגאס בהשתתפות לקוחות, שותפים, מפתחים ומנהלים מכל רחבי העולם, ומוצגות בו טכנולוגיות חדשות, מפת דרכים לפיתוחים עתידיים, וסיפורי הצלחה של לקוחות המשתמשים בפתרונות הענן של אורקל.

הראשון בסדרת סוכני הRAG מציע גישה ל- Oracle Database 23ai AI Vector Search, שמאפשר ללקוחות להריץ שאילתות מהירות על נתונים ארגוניים, ללא צורך בשילוב מסדי נתונים וקטוריים נוספים. השירות כולל מנגנון בדיקה עצמית למניעת טעויות, מה שמקל על עסקים לאמץ את הטכנולוגיה בקלות ובמהירות.

אורקל מציגה פתרונות ייעודיים למגוון תרחישים נפוצים, כמו שיפור מוקדי שירות לקוחות, מחקר משפטי, ניתוח נתוני מכירות וגיוס מועמדים פוטנציאלים לעבודה. על ידי יישום מגוון טכנולוגיות AI מתקדמות המאפשרות אינטראקציה בשפה טבעית וחלקה.

בנוסף, אורקל משדרגת את יכולות ה-  GenAIבענן שלה (OCI) עם תמיכה במודלים המספקים פתרונות AI בקוד פתוח לשימושים מגוונים כמו סיוע בכתיבה, סיכום וניתוח. כמו כן אורקל מוסיפה גם שיפורים לשירותי AI נוספים כמו OCI Data Science, OCI Language ו-OCI Vision, שמסייעים למפתחים לייעל תהליכים עסקיים מורכבים, עיבוד מסמכים, ניתוח וידאו ותמלול דיבור בזמן אמת, ומאפשרים אוטומציה ושיפור ביצועים בפעילויות השוטפות של הארגון.

“בינה מלאכותית מקדמת פריצות דרך בקצב חסר תקדים, ובכך היא מביאה ליצירת יישומים ומודלים עסקיים חדשים בכלל התעשיות” אומר גרג פבליק, סגן נשיא בכיר, בינה מלאכותית וניהול נתוניםOracle Cloud Infrastructure , “עם השירות החדש לקוחות Oracle Database 23ai יוכלו לתקשר במהירות עם הנתונים שלהם”.


קרדיט: אורקל

ניו-טק מגזין בע"מ

תגובות סגורות