Zetes משקיעה בחברת Robotize, חברה המייצרת רובוטים אוטונומיים ניידים

חברה בעלת מומחיות מובילה בפתרונות ביצוע תהליכים (execution) במרחבי שרשרת האספקה וחלק מקבוצת Panasonic, ביצעה השקעה ב-Robotize, חברת רובוטיקה דנית הידועה בזכות הרובוטים הניידים האוטונומיים החדישים שלה (AMR) על מנת להגיע לנתח של 50%, לצד בעלי המניות המייסדים שלה. מהלך אסטרטגי זה מאפשר ל-Zetes לעצב ולפתח פתרונות מקיפים כדי להתמודד עם הצורך ביעילות רבה יותר בענף הלוגיסטיקה, העומד בפני אתגרים גדולים כמו מחסור בכוח עבודה.

חזון משותף: העצמת כוח העבודה האנושי
חברת Robotize, שנוסדה בשנת 2016 בלינגבי, דנמרק, גדלה במהירות להיות שותפה מהימנה ברחבי תעשיות שונות, כולל מזון ומשקאות, מכונות כבדות וציוד ניקוי. חברת Robotize מתמחה בפיתוח רובוטים אוטונומיים ניידים המיועדים להובלה בטוחה, מאובטחת ואוטומטית בסביבות ייצור ולוגיסטיקה. הפתרונות של החברה ידועים בזכות היותם גמישים, מדרגיים (ניתנים להרחבה הדרגתית) אמינים וידידותיים למשתמש, מה שהופך אותם למשלימים באופן מיטבי לפתרונות האינטגרציה בשרשרת האספקה של חברת Zetes.
החברות Zetes ו-Robotize, עם צוות המומחים שלהן במכניקה, אלקטרוניקה ובעיקר, תוכנה, ייצרו פתרונות חדשניים המשלבים יישומי ניידות, בטיחות וביצוע (execution) במרחבי שרשרת אספקה. דבר זה יניע יעילות ופרודוקטיביות רבה יותר בפעולות לוגיסטיות תוך שיפור כוח העבודה האנושי הכולל והתגברות על אתגרים הולכים וגדלים כמו מחסור בכוח אדם.

ערכים ושאיפה מיושרים ומשותפים
ההשקעה של חברת Zetes בחברת Robotize היוותה התקדמות טבעית, מכיוון ששתי החברות חולקות משימה משותפת: לספק פתרונות בעלי ערך מוסף המשפרים, במקום להחליף, יכולות אנושיות.

פייר למברט (Pierre Lambert), מנכ”ל Zetes, ציין: “אנו נרגשים מן ההשקעה החדשה שלנו בחברת Robotize. שתי החברות שלנו מונעות על ידי אותם ערכיםהעברת פתרונות מהשורה הראשונה המעצימים את לקוחותינו ומעלים את איכות השירות. הדבר מתיישר באופן מושלם גם עם חברת האב, Panasonic. ביחד, נפתח פתרונות מקיפים אשר ישפרו את הפעילות הלוגיסטית הפנימית ויתמכו בצרכים המתפתחים של הלקוחות שלנו.”

אנדראס פטורסון (Anders Pjetursson), מנכ”ל Robotize, שותף גם הוא להתלהבות זו: “חיבור הכוחות עם חברת Zetes פותח בפנינו אפשרויות חדשות, כפי שכבר הדגימו שיתופי הפעולה המוצלחים הראשונים שלנו. תיק הלקוחות המרשים של חברת Zetes מספק את הבסיס המושלם להרחבת היכולות שלנו מכיוון שהרובוטים האוטונומיים הניידים המתמחים שלנו מתאימים באופן מושלם עם היישומים העסקיים באיכות גבוהה של חברת Zetes.”


קרדיט:Zetes

ניו-טק מגזין בע"מ

תגובות סגורות